U rubrici “Vaš stav” našim čitateljima dajemo prostor da iznesu svoj stav kroz tekstove i komentare. Na email redakcija@sodalive.ba stigao je stav našeg čitatelja koji objavljujemo bez izmjena. SodaLIVE se ograđuje od stavova i mišljenja iznesenih u tekstu i komentarima. Svi stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. U nastavku možete pročitati tekst bez korekcija.
Poštovani,
Prije tri dana, 27.11. prijavio sam kvar na fiksnom telefonu putem broja 1444 i do danas niko nije izašao na lice mjesta da otkloni kvar.
Danas sam se uputio u direkciju BH Telecoma u Lukavcu, koji su mi rekli da odem u BH Poštu, na drugi sprat i provjerim šta se dešava sa mojom žalbom.
Kada sam došao evo šta sam zatekao:
Sudžuka i nožić na prijavama?
Kada sam u čudu pitao zaposlenog, kada će neko doći i otkloniti kvar, odgovorio je “doći će naredne sedmice”.
Toliko o ozbiljnosti i profesionalnosti, da me je makar počastio sudžukom uz slogan “Dajemo više”… naravno, šalim se jer mi drugo ništa ne preostaje.
I da, nakon ovoga sam raskinuo ugovor za fiksnu telefoniju.
Želite objaviti pismo u rubrici Vaš stav?
Javite nam se na email redakcija@sodalive.ba
ma nacelnik delic je kriv
Sta drugo ocekivati od SDA kasice za uhljebljivanje nesposobnih? Ali nece jos dugo, nema vise monopola. BH Telecom je u strmoglavom padu od kad je trziste komunikacija otvoreno i samo je pitanje dana kad ce konacno propasti i ici na prodaju.
A vidim Vi bokavljani ćee prodisat kada Telecom BiH “upadne” , e stvarno si seljak ali u karakternom smislu ebo te tata zavidni!
Kakvi bokavljani? O cemu ti buncas nepismeni bosnjo?
Nemoj uvijek na prvu da sudis. Mozda covjek nema kad ni jesti od posla pa mora za radnim stolom.
Dobro si ti prosao da te nisu docekale one 2 dame na salteru kada im dodjes facu smrknu ko da im bubreg vadis a red je uvijek 20 ljudi i ceka se sat vremena. Taj makar od posla nema kad pojesti sudzuku i odmah si bio na redu. Jedina ti je sreca sto si na vakat odjavio telefon da ne dolazis ponovo da ga ne ometas. Tacno ne znam da li ima gora poslovnica na TK kantonu od ove nase.
Za sve su krivi droga i americki filmovi,
istina ja sam prijavio kvar i evo 3 mjeseca niko se ne javlja niti dolazi što je .stvarno neprimjereno od bh telekoma .u opremu daju prepravljane daljinske upravljače koji se brzo pokvare .ja sam lično čekao 3,5 mjeseci samo da me priključe na moju tv.phone .ovo će rezultirati sve većim gubitkom korisnika bh telekoma .
iskljuši telefon, nemoj finansirati znane i ne znane uhljebe
Za nedozvoljeno fotografisanje sluzbenih prostorija bilo kojeg privrednog subjekta mogla bi stici prijava i foto blicku i portalu sto ih objavljuje bez dozvole 😉
E moj citatelju, tvoj stav te vodio za mirisom sudzuke i sto je najgore skrenuo si desno, uvjek se drzi ljevice i to bi te dovelo tacno do Sevala koji bi ti odmah dao pravu informaciju.
Pa ne vrti se svijet samo oko tebe. cekali samo na tebe da ti dodješ i prijaviš kvar
Kako tako gadan odgovor.Ja lično svakog mjeseca platim 109 km BHTelekomu,ko ne vjeruje da mu slikam račune.Za moje novce želim da se svaki problem završi u što je moguće kraćem roku.Na kraju krajeva nisu smjeli da ti prodaju priču o efikasnosti ,brzini,i brizi o korisnicima na ugovorima koji su podpisani sa obje strane,ako to nisu u mogućnosti.Drugo,BHTelekom treba kupce,NE kupci njih,nisu jedini.
Nemoj tako jarane, vidiš da ovaj Jadnik nema ni za “toplog obroka” mora hladnu sudžuku da jede , a Vi tako na čojka, pa nije on kriv što se nema gdje ni sjest ni jest od ovih silnih prijava, pa nemojte tako čojku na gladan stomak skakat , može se i Vama svašta desiti . A ljudi Bože sačuvaj , umjesto da si ko Praljak čašicu izvadio pa sjeo s čojkom uz meze to riješio lijepo Vi uzeli Galamit i slikat sudžuku po Pošti. Biće to riješeno pošto po to vidiće te.
Neznam samo dali ovaj doticni gospodin jede na svom poslu,to znaci ako neko radi u bh telecomu nesmije da jede da se smije sali i td…I ovaj korisnik radi za nekoga neznam dali je on toliko vrijedan.Kao da je vidio neznam sta.