Samo što se smirila igračka križaljka u FK Radnički, na Jošiku ponovo dolazi do promjena,ovaj put u marketinškom i organizacionom smislu. Upravni odbor izabran od strane skupštine ovog kluba izrazio je želju da Lukavački info portal | SodaLIVE.ba bude generalni medijski pokrovitelj kluba u sezoni 2016/2017.
Iz tog razloga, naš portal je u suradnji sa kompanijom „Imel“ podržao akciju „Radnički je Lukavac“. Radi se o osmišljenoj strategiji promovisanja samog kluba, unapređenju reklamnog prostora, i u konačnici pronalasku načina samofinansiranja FK Radnički. Prepoznajući dobre namjere, profesionalan odnos i veliko zalaganje u ovu akciju su se od samog njenog početka uključile i još neke lukavačke kompanije.
Do sada su osim kompanije IMEL, svoju podršku dali Lovic&CO, B-Eli-M, Dizajn studio MIS, Avax, Unifarm, a u narednim danima će svakako naše ideje biti prezentovane i ostalim kompanijama, o čijem će uključivanju u ovaj projekat javnost biti blagovremeno obaviještena.
Sa završnim pripremama za narednu sezonu, urađene su i sezonske ulaznice, koje će se sutra, 29.7. naći u prodaji. Prodaja ulaznica će se obavljati na prodajnim mjestima koja će sutra biti objavljena na Facebook stranci FK “Radnički”, te putem klubskih volontera koji žele da unaprijede ovu akciju.
Cijena sezonske ulaznice za tribinu “Zapad” iznosi 30KM, dok ulaznica za tribinu “Istok” iznosi 20KM. Svakako će ovo biti prilika da Lukavac kao grad, pokaže koliko zaista vrijedi FK Radnički i koliku podršku ima. Dječaci koje ćemo gledati u narednoj sezoni svakako zaslužuju našu podršku,a sigurni smo da će na terenu to i opravdati svojom borbenošću i zalaganjem.
Radnički u ovoj godini slavi svoj 95. rođendan,te će u ime toga prvi dio ovosezonskog takmičenja biti u potpunosti okrenut obilježavanju godišnjice postojanja. Prvi korak akcije su sezonske ulaznice, a u skorije vrijeme javnost može očekivati niz akcija za koje smo sigurni da će doprinijeti boljem radu i rezultatima kluba. Budi Radnički, budi Lukavac!