Na ulazima u stambene objekte na području grada Lukavca već neko vrijeme stoje obavještenja za građane da se trenutno provodi projekat „Usklađivanje katastra i zemljišnih knjiga u katastarskoj općini Lukavac“.
Planirano je usklađivanje i ažuriranje podataka zemljišnih knjiga i katastra za oko 7 500 stambenih i poslovnih jedinica. Rezultat je to sporazuma koji su u aprilu 2015.godine potpisali Federalna uprava za geodetske poslove i Općina Lukavac, a čiju provedbu finansira Svjetska banka.Građani neće imati troškove tokom provođenja procedura.
Tehnički dio poslova provodi firma „Gauss“ iz Tuzle. Njihovi terenski radnici u terminima od 9,00 do 16,00 sati obilaze stambene objekte i prikupljaju informacije. Svi imaju akreditacije, a od vlasnika stambenih ili poslovnih prostora se očekuje da im na uvid daju traženu dokumentaciju. To se može učiniti u ulazima ili drugim zajedničkim prostorijama zgrada i nije nužno uvoditi ih u svoje domove.
Veliki dio poslova neće iziskivati rad na terenu nego će ih stručni tim obavljati u prostorijama Službe za geodetske poslove Lukavac, gdje postoje elektronske i pisane baze podataka.
U drugoj fazi projekta sve prikupljene informacije će biti pohranjene u gruntovni odjel Općinskog suda u Lukavcu koji će voditi dalje postupke, ponovo uključujući građane po potrebi.
“pola pije,pola Šarcu daje”