Kampanju će, uz podršku Vlade Tuzlanskog kantona, provoditi marketinška agencija Colosseum.
Prva firma za koju je snimljen video spot u okviru kampanje je lukavački F.B.M. Lukavac.
Radi se o prvom specijalizovanom proizvođaču košulja italijanske firme “Camiceria 2F”, koja je od 2008. godine razvila i projekat vlastitog proizvoda, a koji se na domaćem tržištu pojavljuje u specijalizovanim prodavnicama Emma Marinoni Camicie.
Osim klasičnih košulja, u asortimanu ove kompanije ima veliki izbor košulja u proizvodnoj liniji Trend, koja je posvećena trenutnim modnim trendovima, a koji se prate zahvaljujući svakodnevnim kontaktima sa vodećim brendovima u svijetu.
Osim nastavka proizvodnje za strane naručioce, te rada na vlastitom modnom brendu, Konfekcija F.B.M. je razvila još dvije ekskluzivne usluge kada je proizvodnja u pitanju. To su izrada brendiranih košulja i majica, kao i radne odjeće za različite kompanije, te projekat “Moja košulja po mjeri” gdje vi birate model i platno, a košulja se radi isključivo po vašim mjerama.
Inače, Konfekcija F.B.M., koja je svoj proizvodni pogon stacionirala u mjestu Puračić kod Lukavca, za kratki vremenski period prerasla je od male radionice u respektabilnu firmu u kojoj danas radi preko 100 radnika sa mjesečnim kapacitetom proizvodnje preko 15.000 visokokvalitetnih košulja.
Osim kvalitetnih muških i ženskih košulja, u proizvodnom asortimanu ove kompanije nalaze se i polo majice, T-shirt majice i majice sa štircanom kragnom.
Godinama su djelatnici ove kompanije bili ponosni na činjenicu da u vodećim svjetskim metropolama, u najekskluzivnijim buticima, mogu se pronaći košulje njihove proizvodnje, koje su izrađivali za različite poznate brendove, ali sa oznakom Made in BiH. 2008. godine zahvaljujući sopstvenim snagama i idejama razvili su projekat vlastitog proizvoda, a koji se pojavljuje na domaćem tržištu u specijalizovanim prodavnicama Emma Marinoni Camicie. Vremenom u ovoj kompaniji razvili i vlastitu prodajnu mrežu, tako da njihove košulje možete naći u Tuzli, Gračanici, Zenici, Sarajevu, Bijeljini, Trebinju i Međugorju, te u franšiznoj prodaji u Beogradu i Gradačcu.
Osim jedinstvenog kvaliteta koji posjeduju svi proizvodi iz ove modne marke, ono što ih odvaja od sličnih na tržištu je i njihova cijena koja je prilagođena našim standardima.
“Mi smo odlučili da na tržište izađemo sa proizvodnom cijenom. Znači, jedna košulja koja iz iste ove fabrike od istog materijala ide u inostranstvo i prodaje se po znatno većim cijenama, u bh. prodavnicama je poznata po proizvodnoj cijeni. Na taj način smo stavili u sitaciju bilo koga iz naše zemlje da može probati jedan kvalitetan proizvod za bosansku cijenu”, kaže direktorica ove kompanije Mirsada Venturini – Mehmedinović.
O budućnosti menadžment ove kompanije ima jasne ciljeve i principe postepenog razvoja.
“Naša tendencija je i dalje rast po principu ‘step by step’, dakle, polako ali sigurno“, poručuje Venturini – Mehmedinović.