Let na relaciji Beč-Tuzla-Beč u samo mjesec dana proizveo je velike gubitke Međunarodnom aerodromu Tuzla, ali i Montenegro Airlines-u, kompaniji koja je vršila prevoz putnika sa tuzlanskog aerodroma. Cijene karata maksimalno su komercijalizovane i kretale su se od 19 do 47 eura. No, unatoč relativno niskim cijenama, redovnim letovima, nakon samo mjesec dana donesena je odluka o privremenoj obustavi letova na ovoj avio liniji. Razlozi za privremenu obustavu leta za Beč su ekonomske prirode, uglavnom slaba popunjenost letova, navodi Enver Jukanović, vršilac dužnosti direktora za marketing i razvoj Međunarodnog aerodroma Tuzla. Dodaje da će Međunarodni aerodrom Tuzla još jednom ispitati tržište, kvalitetnije marketinški nastupiti i eventualno pronaći povoljnijeg avio prijevoznika sa manjom letjelicom.
„Ovo privremeno obustavljanje linije Beč-Tuzla Beč neće bitno uticati na broj putnika, iako je nama značajan svaki putnik i želimo da budemo najkvalitetniji servis za putnike. Očekujemo i povećanje broja rotacija u ovoj godini od strane Wizz Aira na postojećim destinacijama.“, kazao je Enver Jukanović, v.d. izvršnog direktora za marketing i razvoj Međunarodnog aerodroma Tuzla.
Iz godine u godinu Međunarodni aerodrom Tuzla bilježi sve veći broj putnika. U 2013. godini aerodrom je prevezao oko 63.000 putnika, da bi u 2014.godini taj broj porastao na 151.000. U 2015. godini kroz tuzlanski aerodrom prošlo je 259 hiljada putnika, što je premašilo sva očekivanja. Uspostavljenjem novih linija u narednih pet godina na koliko je potpisan ugovor sa kompanijom Wizz Air, Međunarodni aerodrom Tuzla planira povećati broj letova, ali i linija.
„Jedna od mogućih opcija je da se otvori Berlin, da se ponovo vrati na red letenja eventualno Oslo i da pokušamo razgovarati o otvaranju jedne od destinacija u Velikoj Britaniji, odnosno u Londonu.“, istakao je Jukanović.
Međunarodni aerodrom Tuzla prevozi putnike na ukupno osam destinacija u svijetu sa po nekoliko letova u toku sedmice. Ukoliko se ostvare planovi u ovoj godini, razvoj prateće infrastrukture u i oko aerodroma naredni je cilj menadžmenta. Konkretne aktivnosti su već započete, a vezane su za izgradnju prilaznih svjetala na pisti aerodroma, što bi Međunarodni aerodrom Tuzla svrstalo u red aerodroma sa kojih je sigurno uzlijetati i slijetati pod uslovima smanjene vidljivosti.
Uhhh. berlin bi mi godio. Taman da ne moram se zayebavat sa kanticem ili onim smecem od bus prevoznika halilovic.
Minhen bi bio odlican.
Pa ne bih se bas slozio da su cijene karata bile “povoljne” za let do Beca. 19€ je jedino kostala karta ako je kupis 2 mjeseca unaprijed, a normalna neka cijena je bila oko 50-tak € u jednom smjeru. A ponekad i vise (kada sam ja zelio putovati karta je bila 70€ u jednom smjeru!). Tako da, glavni razlozi nepopunjenosti aviona su skupe karte, lose izabrani dani (pon, sri!?!?) i jos naravno postoji jedna ogromna kolicina ljudi koja voli da putuje autobusem, jer tako mogu da prevezu ves masine, radijatore, suho meso itd.