fbpx
Ad image

Menprom otvorio novi 4 miliona vrijedan pogon

2 min. za čitanje

Ukupna vrijednost investicije iznosi više od četiri miliona konvertibilnih maraka. Finansiranje nove investicije obezbjeđeno je većinom iz vlastitih sredstava kompanije, a dio je obezbjeđen iz kreditnih sredstava.

Riječ je o pogonu sa najsavremenijom tehnologijom površine 2000 metara kvadratnih, čijom izgradnjom i puštanjem u rad su stvoreni uslovi za proširenje proizvodnog asortimana i ulazak Mesne industrije Menprom na tržište konzervirane hrane.

Prisutnim zvanicama obratili su se Mensur Alić, vlasnik i direktor kompanije Menprom d.o.o. i Jasmin Imamović,načelnik opštine Tuzla, a nakon toga su svečano otvorili novi pogon.

U sklopu novog pogona, planirane su dvije nove proizvodne linije: linija u limenoj ambalaži i linija u aluminijskim posudama. Asortiman konzerviranih mesnih prerađevina će biti dio postojećih Menprom brendova “Pollo” i “Premi”, a obuhvatat će gotova jela (gulaš, preliv za tjesteninu, ragu), zatim mesne doručke i paštete.

Proizvodi sa halal certifikatom

Vrhunska tehnologija koja se koristi u novosagrađenom pogonu jedna je od najsavremenijih takve vrste, te omogućava maksimalnu standardizaciju i kvalitetu proizvoda. Svi proizvodi će zadovoljavati standarde kvaliteta ISO 22 000.2005, halal standard i bit će proizvedeni uz primjenu HACCP principa, kao najvećih standarda kvaliteta proizvodnje u prehrambenoj industriji, uz posebnu pažnju i po jedinstvenim recepturama.

Novi proizvodni pogon ima kapacitet proizvodnje 24 000 limenki i 40 000 alumijskih posuda u jednoj radnoj smjeni. Probna proizvodnja planirana je za narednih 30 dana, a prvi konzervirani proizvodi Mesne industrije Menprom kupcima na domaćem i stranom tržištu biće dostupni početkom 2013.godine. Bitno je napomenuti da će u novim proizvodnim pogonima biti zaposleno 20 radnika, koji će se pridružiti dinamičnom timu od blizu 100 zaposlenika industrije Menprom.

Ovom investicijom Menprom nastavlja misiju osvajanja povjerenja kupaca pružanjem visokokvalitetnih proizvoda vrhunskog ukusa, čiju uspješnost potvrđuju nagrade i plakete te prepoznatljivost brendova u BiH i šire.

(SodaLIVE.ba)

Podijeli ovaj članak
1 komentar
Subscribe
Notify of
1 komentar
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments

Blago nama , riješismo se svih problema 111