Dakle, voda za sanitarne potrebe koju GIKIL isporučuje JKP RAD Lukavac je ispravna i na osnovu analiza rađenih od 1. do 9. jula 2015. godine ta voda je bez mirisa, bez boje i bistra.
Važno je istaknuti da je GIKIL za tu vodu odgovoran dok ne izađe iz Filter stanice, što znači da se uzroci problema koji se pojavljuju kod krajnjih korisnika ne bi trebali pripisivati GIKIL-u.
Inače, što se tiče postojećeg sistema i objekata vodoopskrbe, gradski vododovod u Lukavcu održava i upravlja JP RAD, a grad se trenutno snabdijeva proizvodnjom vode iz kompanije GIKIL, sa istovremenom proizvodnjom industrijske i pitke vode iz akumulacije Modrac.
Sami sistemi za distribuciju vode su najvećim dijelom dotrajali i sa velikim gubicima. Sam kvalitet vode se redovno kontroliše, a kontrolu vrše Zavod za javno zdravstvo TK i JZU Dom zdravlja Lukavac.
Jasno uzimajući u obzir značaj odredbe o neposrednom susjedstvu, GIKIL se pobrinuo da se utvrdi pravilno održavanje vodosnabdjevanja. Nadljudski napori koji su uloženi od strane naših uposlenika tokom posljednjih, ali i svakih drugih poplava i ostalih vremenskih nepogoda, kako bi se uspostavilo uredno održavanje vodosnabdjevanje od strane GIKIL-a, trebaju biti prepoznati.
Nakon što je uspio pružiti uslugu u navedenim izuzetnim slučajevima, GIKIL je pouzdano pomogao opštini u sprečavanju mogućih izbijanja bolesti. Ovlašteni predstavnici GIKIL-a su u svakodnevnom kontaktu sa predstavnicima JKP RAD Lukavac koji u okviru servisnih informacija o stanju komunalnih usluga uredno putem lokalnih medija izvještavaju građane o eventualnim problemima sa svojim uslugama za sve njihove korisnike.
To uključuje i one preporuke koje se odnose na to u koje se svrhe voda može koristiti, te savjete vezane za isporuku u slučaju smanjene isporuke. Unatoč ogromnom dugu vezanom za isporuku vode koji JKP RAD Lukavac ima prema GIKIL-u, naša kompanija nikada nije prestala sa snabdjevanjem vodom grada Lukavca.
Ovaj dug se povećava konstantno zbog neplaćanja, a GIKIL još uvijek snabdjeva grad sa vodom bez prekida. JP Spreča d.d. Tuzla koje prodaje vodu GIKIL-u je povećavalo svoju cijenu vode.
Ovo je automatski povećavalo troškove naše kompanije. Bez obzira na to, GIKIL-ova cijena vode nije se mijenjala mada su u međuvremenu povećani troškovi GIKIL-a za plate, ishranu i prevoz radnika, te su drugi troškovi koje kompanija ima povećani.
Kakav je ovo bezobrazluk “Nadljudski napori trebaju biti prepoznati”?? Za “Nadljudske napore” ste placeni, a sva ta prazna prica je samo mlacenje prazne slame. Cinjenica: Lukavac nema pitku vodu. Cinjenica br2: Lukavcanima se komunalna, higijenksi i bakterioloski neispravna voda naplacuje kao pitka. Cinjenica 3: To nije problem od juce i od proslogodisnje poplave, to je problem zadnjih godina. Cinjenica 4: Da vam neko zaprijeti otkazima ili da sredite vodovodnu situaciju, za mjesec dana Lukavac bi imao pitku vodu.. Cinjenica 5: Postovanje gradjana ne mozete zahtjevati, vi kao i svi radite za platu, a ne za “hvalu”. Tako da pljunite u sake, i pocnite raditi svoj posao, trenutna situacija je za svaku osudu i pogrdu a vi jos ocekujete da vas neko pohvali za onaj mulj kojim nas castite svakodnevno…
Najbolje da nama potrošačima uz račun za vodu dodijelite po jednog radnika koliko kukate ko da jedu pečenje svaki dan za obrok. Također može se vidjeti da se radnici GIKILA mnogo prevoze i to baš luksuznim autobusima firme ROAD na relaciji Tuzla- Lukavac. Što se tiče ishrane svi su se udebljali jedva hodaju neki ne mogu ni ući na prednja vrata od autobusa tijesna su im. Bas bih bilo interesantno da čujemo koliko ste im povećali te plate i treba progooglati na netu vidjeti postoje li kakvi radnici koji se ne hrane da ih uposlite jer su vam ovi radnici uhvatili previše furseta luksuziraju se iz dana u dan.