Gradsko vijeće Tuzle usvojilo je u petak, 31. oktobra 2019. program kapitalnih investicija Grada Tuzle za period 2019-2023. godine.
Prema izjavama pojedinih gradskih vijećnika, jedan od projekata u ovom dokumentu je i izgradnja visećeg tramvaja iznad rijeke Jale.
Podsjetimo da je riječ o ideji staroj više od 10 godina, koja se navodi i u ranije usvojenoj Strategiji razvoja grada Tuzla do 2026. godine.
Viseći tramvaj u Tuzli predstavljen je i prošle godine u okviru kataloga projekata iz javno-porivatnog partnerstva, kojeg je izradilo Ministarstvo privrede Tuzlanskog kantona uz podršku USAID-a.
Ovaj projekt gradio bi se po principu javno-privatnog partnerstva, a njegova procijenjena vrijednost je 150 miliona KM.
Cilj projekta je poboljšanje uslova za odvijanje javnog transporta u gradu Tuzla, povećanje mobilnosti i sigurnosti u transport i smanjenje zagađenja zraka.
Ostaje da se vidi hoće li se naći investitor koji bi uložio novac u ovaj projekt.
Ako Jala izlije, bice podmornica…
Javno-privatno partnerstvo u biti znaci da bi se investicije morale naci. Jednostavnom logikom, a i da sam investitor, prvo bih se pitao kako da vratim svoje milione!
Druga stvar, da bi ga gradjani koristili, mora se prilagoditi novcanicima svih gradjana, sto znaci da cijena ni u kom slucaju ne bi smjela preci 1,50 KM po voznji.
Koristeci jednostavnu racunicu, dodjemo do zakljucka da neko ko ulozi 150 miliona u ovaj projekat, mora da ocekuje da preveze 80-100 miliona putnika. Uzevsi u obzir da sire podrucje grada broji malo vise od 100,000 stanovnika, dodjemo do zakljucka da bi investitori morali da cekaju otprilike 145 godina da bi im se investicije vratile, ukoliko uzmemo i turisticku sezonu u obzir.
Ili da se izradim narodskim jezikom, onoj stvari svirate a damu vas slusaju.
Al ti nalupa gluposti jarane!
Haj ponovo pročitaj tekst! JPP ili Javno- privatno partnerstvo , kako mu i samo ime kaže jeste oblik saradnje između javnih institucija i privatnih ili fizičkih pravnih lica koja samim tim po dogovorenom i ugovorom određenom udjelu udružuju finansijska sredstva za realizaciju predmetnog projekta. Dakle, obzirom da je planirana investicija od 150 miliona KM , u tom cijelom iznosu još se ne zna koliki je mogući iznos privatnog , a koliki javnog novca ( čitaj novca iz budžeta grada Tuzle)?! Helem cijela tvoja kvazi ekonomska elaboracija je upravo sviranje qrcu…
Vrlo dobro znam sta je JPP i kako ista funkcionisu u BiH, poznatoj zemlji tendera, maketa, 3-D projekcija i kamena temeljaca, tako da nema potrebe da me ti ucis.
Budzet FBiH za 2019 je 2.6 mlrd KM, sto znaci da preko 5% budzeta Federacije treba uloziti u tramvaj u Tuzli? I ti meni zelis reci da je realno ocekivati da se nadju investitori za to? Druga stvar, pola Tuzlanskog kantona ce za 10 godina da napusti drzavu, tako da, ukoliko ovaj viseci tramvaj ne vozi kad izlazima za buducnost (citaj Bos. Samac, Gradiska i Orasje), taj tvoj JPP mozes da docekas i da gradis, al na Sim City-ju.
Ajd lijep pozdrav.
Sprema se nova pljacka gradjana i budzeta Tuzle.Rupa na sve strane po putu a oni ce da investiraju U tramvaj.I to kakav? Viseci…,bolje bi nam dosli leteci automobili da ne vozimo po rimskim kaldrmama.PS : Putnici ce uzivat u divnom mirisu nase ciste,bistre Jale.
Dobija priko dvoje sto visi
Ma, nece trajvan da visi,nego da izvisi…
Tuzla s SDP može sve,Lukavac s SDA il SD ,isto je to,nema ni VODE