Vlast u Tuzlanskom kantonu odobrila je izdvajanje novca iz budžeta kako bi subvencionirala aviolinije s Međunarodnog aerodroma Tuzla.
Nakon što je Wizz Air zatvorio svoju bazu, počeli su pregovori sa drugim aviokompanijama.
Međutim, i dalje je sve na čekanju. U međuvremenu, sa smanjenjem broja linija, sve je manje i turista, piše BHRT.
I dalje je neizvjesno hoće li i kada biti vraćene linije koje je operirao WizzAir. Kako bi došlo do toga, iz Budžeta Tuzlanskog kantona je odobreno 2,5 miliona KM.
Kako kaže Dževad Halilčević, direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla: “Očekujemo da će naredne sedmice proći sve propisane procedure i da ćemo moći da objavimo krajem naredne sedmice i iskreno se nadamo da će se javiti kvalifikovane kompanije i da nastavimo sa saobraćajem sa Međunarodnog aerodroma Tuzla, barem ovaj dio koji je Wizz Air trenutno prestao da leti.
Trenutno imamo pokrivenu Njemačku i Švicarsku u ovom zimskom periodu od prvog novembra. U Švicarskoj je pokriven Basel, a u Njemačkoj trenutno leti Dortmund i Memmingen.”
Također treba spomenuti kako su pregovori sa Air Montenegrom u toku i traže se alternativna rješenja, a u opciji je i Ryanair koji bi mogao letjeti od ljeta.
Miralem Mešković, direktor Turističke zajednice Tuzlanskog aerodroma, kaže: “Naša intencija ide upravo ka tome da se mi unaprijed bojimo. Bojimo se budućih rezultata, obzirom da je i turistička zajednica Tuzlanskog kantona, koristeći kapacitete, resurs kakav je Međunarodni aerodrom Tuzla, bazirala i svoje programe i neke od strateških ciljeva upravo ka aerodromu.”
Međutim, trenutno je neophodno rješavati zimski red letenja. Ove godine u Tuzli je oboren rekord u broju turista, međutim nakon ukidanja linija Wiz Aira on je drastično smanjen. Ukoliko potraje trenutno stanje, posljedice za turizam bi mogle biti velike.
Dok se nadležni nadaju da će javni poziv privući kvalifikovane aviokompanije, najveći problem je što se sve odvija sporo, a posljedice su već primjetne.