Stoga je nužno da se vozovi sa sirovinama, koji danima čekaju, hitno propuste kroz područje u nadležnosti Željeznica RS te stignu na odredište u GIKIL.
Menadžment ove kompanije apelima, brojnim pismima i molbama pokušao je u protekle dvije sedmice isposlovati kod Vlade Republike Srpske i kod štrajkačkog odbora u Željeznicama Republike Srpske, koji su od 3. juna u generalnom štrajku, puštanje vozova bar za održavanje tehničkog minimuma. Pomoć je tražena i od svih nivoa vlasti u BiH i na Tuzlanskoj regiji. Međutim, do danas nisu naišli na razumijevanje:
– Dužni smo saopćiti javnosti da će danas Fabrika za proizvodnju vještačkih đubriva biti zaustavljena, kao i Fabrika za proizvodnju anhidrida maleinske kiseline. Tražili smo pomoć od države, pozvali smo štrajkače da shvate našu poziciju, sami smo pokušali iznalaziti rješenja, ali nismo uspjeli. Baš u vrijeme kada su naša vještačka đubriva napravila prodor na tržište i pokrila prostor koji su donedavno popunjavala đubriva iz uvoza, dovedeni smo pred gašenje. Još jednom pozivamo sve koji su u moći da nam pomognu kako bismo spriječili gašenje proizvodnje koksa, koje bi bilo ravno katastrofi, komentirao je novonastalu situaciju Faik Buševac, zamjenik direktora GIKIL-a.
Prema njegovim riječima, zbog nedostatka uglja za koksovanje, proizvodnja koksa je već smanjena za skoro jednu trećinu, a ovaj kapacitet se održava samo zahvaljujući nevjerovatnim naporima komercijalnog sektora koji angažovanjem velikog broja privatnih kamiona doprema sirovinu ugalj i na taj način pokušava održati koksnu bateriju u životu. Međutim, ovaj način dopreme uglja je neadekvatan, veoma skup, a količine su nedovoljne, te će se proizvodnja narednih dana i dalje smanjivati.
Također, probleme stvara i činjenica sa se koks ne isporučuje u US Steel Smederevo, što može dovesti do odustajanja tamošnje željezare od lukavačkog koksa i posezanje za alternativnim rješenjima. Raskidom ugovora sa ovom kompanijom GIKIL bi ostao bez jednog od strateških kupaca, što bi lukavačkog giganta dovelo u veoma tešku situaciju. Iz GIKIL-a napominju da se ni u kom slučaju ne smije dozvoliti da US Steel Smederevo koristi alternativne načine nabavke koksa, što bi značilo i direktno isključivanje GIKIL-a sa tržišta.
Trenutno je ponuda koksa na svjetskom tržištu izuzetno velika, tako da bi se veoma lako moglo desiti da proizvođači odustanu od dopreme koksa iz Bosne i Hercegovine, jer su nekoliko puta u godini opterećeni pogubnim štrajkovima željezničara.
(BMG)
Ovako.. kao prvo ne lazite ovu nasu bijeduu..
To sto pisete nije tacno,GIKIL mozda jeste u nekom teskom stanju,ali ne toliko kako vi pisete.
Za gasenje fabrike za proizvodnju vještačkih đubriva kao i Fabrike za proizvodnju anhidrida maleinske kiseline nije tacno.To je njihova svakodnevnica jer rade tzv. remont !
Gikil radi sa 25 peci za 8 sati,tj. jedna smjena sto je nesto manje nego prije.A sinoc su dosle i 3 kompozicije tako da se stanje popravlja..
Nije sve onako kako vi pisete !
zelim puno srece GIKIL-u da premoste ovaj problem izazvan strajkom radnika zeljeznice RS…sta su sve prezivjeli u toku svog postojanja, prezivjece i ovo aBd…;)
samo mi nije jasno jedno…kako zeljeznice RS mogu ometati prevoz roba na medjunardonim linijama…jer je poznata konvencija ili sporazum o nesmetanom medjunarodnom prevozu robe zeljeznim, drumskim, vodenim i zracnim putem donesena u UN-a, taj sporazum su potisale sve clanice UN-a…tako da u ovom slucaju nebi trebalo biti zabrane prevoza roba kroz teritoriju manjeg BiH entiteta, nemora to biti vozovima Z.RS, moze bilo kojim(Z. Hrvatske, Z. Srbije ili Z. FBiH)…ovo nema nigdje samo kod nas…ccc
To , to mala svjetlosti. 😀
takvu te mama učila.
Glupi su ti koji stavljaju unlike. :F Ja znam šta je tačno ; ti si sve pogodila.
Vi koji ste nepismeni , MERAjA odavde. Nije ovo za Vas. 😉
** Zabranjeno mijenjanje imena. Administrator