Brend TJT predstavio je novu kolekciju.
Brendom (TJT ili tojeto.) rukovodi produkt dizajnerica Kuduzović Adna iz Lukavca, koja je zadužena za cjelokupnu realizaciju koju odjevni brend podrazumijeva. Adna je ta koja dolazi na ideju, realizira izradu projekta te i sam finalni proizvod. Zaslužna je kako za kreiranje produkta tako i za vizualni dojam svog brenda, a kako nam otrkiva ovo je i prvo studijsko snimanje njenih proizvoda.
Baš poput njenog dizajna, sirovog i čistog, takve su i same fotografije ove kolekcije. Adna, a i studio.spectroom su zajedno izašli iz zone komfora te prikazali svoj rad na nešto drugačiji način.
Kroz 10 godina rada, TJT je predstavio i nekoliko odjevnih komada, no, u limitiranom broju. Ovaj put sve zaljubljenike u ovaj brend razveselit će vijest da u novoj kolekciji mogu pronaći i veći broj dostupnih artikala. Tako se nova kolekcija sastoji od kaputa, jakni, hlača, suknji i naravno komada koji su već sada zaštitni znak brenda – ruksaka.
Prepoznatljivost brenda krije se u ahromatskim bojama i minimalističkom pristupu dizajna, ali ovog puta nekim malim detaljima ili bojama Adna izlazi iz svojih okvira.
Ukoliko se pitate koja se priča krije iz limitiranog broj modela, obradovat će vas činjenica da su svi komadi rađeni od viška materijala ili takozvanih restlova. Upravo kroz ostatke tkanina, Adna formira dizajn samih komada koje je moguće izraditi u svega nekoliko primjeraka. Na ovaj način komadi dovijaju na važnosti zbog unikatnosti i nemogućnosti ponavljanja istog dizajna više puta.