fbpx

Facebook i Instagram uvode pretplatu

2 min. za čitanje

Facebook i Instagram u većini Europe pokreću pretplate koje će za korisnike ukloniti oglase s platformi. Ljudi koji koriste platforme u vlasništvu Mete moći će platiti 9,99 eura mjesečno za iskustvo bez reklama.

Usluga je dostupna širom EU i bit će ponuđena za 9,99 eura mjesečno na webu ili 12,99 eura mjesečno na iOS-u i Android-u, zbog uračunatih dodatnih naknada za te platforme.

Pretplata ima za cilj da odgovori na zabrinutost Europske unije u vezi sa Metinim praksama ciljanih oglasa i prikupljanja podataka.

Time što će natjerati korisnike da biraju između plaćanja usluge za uklanjanje ciljanih oglasa ili korištenja usluge besplatno uz saglasnost sa kompanijinom praksom prikupljanja podataka, Meta vjeruje da će jasnije ispuniti zahtjeve privatnosti postavljene skupom europskih zakona o podacima, uključujući Zakon o digitalnim tržištima i GDPR, piše B92.

“Poštujemo duh i svrhu ovih evropskih propisa koji se razvijaju i posvećeni smo njihovom poštovanju”, ističe Meta u objavi na blogu u kojem najavljuje novu pretplatu.

Meta kaže da će nastaviti da nudi besplatan pristup svojim proizvodima za ljude koji ne žele da plate. Kompanija ističe da se iskustvo korisnika koji ne plaćaju neće promijeniti i da će njeni postojeći alati za podešavanje preferenci oglasa ostati dostupni.

Pretplata bez oglasa biće dostupna samo osobama starijim od 18 godina u EU, EEA i Švicarskoj. U početku će se primjenjivati na sve povezane Facebook i Instagram naloge, ali će Meta na kraju dodatno naplaćivati povezane naloge.

U EU na snagu stupa Zakon koji donosi strožije standarde na društvenim mrežama u EU, stoga, počevši od 1. marta 2024. godine, postojaće dodatna naknada od šest eura na webu ili osam eura za iOS i Android po povezanom nalogu. Kompanija kaže da sve dok je neko pretplaćen, njegovi podaci se neće koristiti za ciljane oglase.

Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Inline Feedbacks
View all comments