Coly Company d.o.o. Lukavac širi izvoz u Njemačku i Skandinaviju do kraja 2022.

4 min. za čitanje

Lider u proizvodnji tjestenina, jufki i konditorskih proizvoda u BiH, Coly Company d.o.o. Lukavac godišnje proizvede cca. 2.000 tona neto proizvoda, koje izvozi u zemlje regiona i Australiju, a do kraja 2022. širi izvoz i na tržište Njemačke i Skandinavije.

Coly Company d.o.o. Lukavac posjeduje najsavremeniju italijansku tehnologiju proizvodnje tjestenina na Balkanu, a kvalitetom svojih proizvoda: tjestenina, jufki i konditorskih proizvoda, dostigla je svjetske standarde.

Njihova 23 godine duga tradicija uspješnog poslovanja bila je uvijek posvećena unaprjeđenju kvaliteta proizvoda, permanentnom ulaganju u rast i razvoj firme, kao i profesionalnom odnosu sa kupcima i širenju tržišta.

Prema riječima Safeta Kolića, direktora Coly Company d.o.o. Lukavac, sve to je rezultiralo da su Coly prizvodi danas među najtraženijim kako na tržištu BiH, tako i u zemaljama regiona, pa do daleke Australije.

Najviše izvoze u Crnu Goru i Hrvatsku

“U regionu najviše izvozimo na tržište Crne Gore i Hrvatske, a određene količine proizvoda izvozimo i u Austriju. Naši napori da postignemo vrhunski kvalitet proizvoda, strogu higijensku kontrolu, mikrobiološku ispravnost i ispunjavanje svih međunarodnih sistema i normi, priznati su i ove godine resertifikacijom ISO 9001:2008 i HACCP standarda, što nam omogućava daljnji rad na planiranju izvoza na svjetsko tržište. Naime, u završnim smo pregovorimo za širenje izvoza naših proizvoda na tržište Njemačke i zemlje Skandinavije, koji bi trebao krenuti do kraja 2022. godine“, istaknuo je Kolić.

Ostvaren rast prihoda u prvoj polovini 2022.

Još jedan cilj koji su u Coly Company postavili do kraja 2022. godine je održati nivo planirane proizvodnje i osigurati tržišnu poziciju, zahvaljujući prije svega odličnim poslovnim rezultatima.

“Možemo reći da smo u prvih šest mjeseci 2022 godine osigurali kontinuitet u poslovanju i rast prihoda u odnosu na predhodnu godinu. Veoma ponosni jer smo to postigli uprkos poteskoćama nastalim zbog pandemije Covid -19 i zbog ratnih dešavanja u Ukrajini, što je dovelo do nestašice i velikog rasta cijene sirovina “, kaže direktor Kolić.

Kako dalje navodi Kolić, pandemija COVID-19 je samo potvrdila sve malignosti bh. tržišta i ekonomije. Ograničenost uvoza i ovisnosti bh. tržišta o istom, u kombinaciji za ostalim dodatnim ograničenjima, dovele su do nestašice i skoka cijena značajnog dijela proizvoda.

„Mi smo blagovremeno radili na povećanju kapaciteta proizvodnje i zahvaljujući održavanju optimalnog nivoa zaliha sirovina, uhvatili korak s novim izazovima savremenog poslovanja“, objašnjava Kolić, dodajući da očekuju daljnju stabilizaciju tržišta i trenutne inflacije, kako bi se osigurali što bolji uslovi za nesmetan tok poslovanja.

Coly proizvodi po mjeri kupaca

Temeljna specijalnost Coly Company, koja je osnovana 1999. godine u Lukavcu, bila je proizvodnja kvalitetne domaće tjestenine. Zahvaljujući povećanju proizvodnih kapaciteta i investicijama u predhodnim godinama, proširili su asortiman na proizvodnju jufki za pite i baklave, te na asortiman delikatesa i domaćih supa.

“Period poslovanja od preko dvije decenije omogućio je da naše proizvode usavršimo do najvišeg mogućeg nivoa ili po mjeri samog kupca, što nam je osiguralo kontinuitet u poslovanju, te plasman naših proizvoda od zemalja regije do daleke Australije, gdje imamo cca 50 uposlenika”, tvrdi Kolić.

Coly Company prvoplasirana u djelatnosti

Zahvaljujući izvrsnim poslovnim rezultattima, Coly Company d.o.o. je prvoplasirana u djelatnosti u kategoriji srednjih kompanija projekta “100 najvećih u BiH”.

„Glavni faktor našeg uspjeha je vrhunski kvalitet proizvoda, iza čega stoji konstantan rad i zalaganje svih zaposlenika. O ovome, naravno, na kraju samo kupac odlučuje i potrebno je uložiti sve napore da odnos cijene i kvaliteta bude optimalan. To je naš tajni recept, koji uvijek na kraju daje rezultate“, naglasio je Kolić.

Podijeli ovaj članak
1 komentar