fbpx

Sisecam objavio oglas za posao: Referent za generalno računovodstvo

3 min. za čitanje

Şişecam je jedan od najvećih globalnih investitora u Bosni i Hercegovini. Vodeći se proizvodnom politikom utemeljenoj na visokim performansama kao i konstanom razvoju. Şişecam je u okviru svojih inostranih ulaganja, svoje prvo ulaganje u Bosni i Hercegovini ostvario kupovinom Fabrike Sode Lukavac u procesu privatizacije 2006. godine. Društvo Şişecam posluje na 4 kontinenta, u 14 država, ima 44 fabrike i zapošljava skoro 22.000 radnika. Ostvaruje prodaju u više od 150 zemalja u svijetu. Şişecam u svojim fabrikama u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj i Turskoj ostvaruje ukupnu godišnju proizvodnju od 2,2 miliona tona sode. Şişecam je četvrti najveći proizvođač sode u Evropi, a osmi u svijetu.

Sisecam soda Lukavac d.o.o. je jedna od najuspješnijih privatizacija u Bosni i Hercegovini, i dobitnik je nagrada za “Najuspješnijeg stranog investitora” izdate od strane Agencije za unapređenje stranih investicija BiH (FIPA), dobitnik prestižne “Silver Stamp” nagrade kao rezultat mnogobrojnih uspješnih aktivnosti. Sisecam soda Lukavac d.o.o. u okviru tradicionalnog izbora 100 najvećih u BiH u organizaciji Poslovnih novina dugi niz godina zauzima vodeće pozicije za: „Velika preduzeća po ukupnom prihodu”, „Velika preduzeća po izvozu” i „Velika preduzeća po neto dobiti”.

Zajednica, koja opskrbljuje veliku većinu svojih sirovina iz zemlje i izvozi cjelokupnu proizvodnju u inostranstvo, predstavlja dodatnu vrijednost za privredu Bosne i Hercegovine. Tri osnovna proizvoda su teška soda, laka soda i soda bikarbona koji se koriste kao sirovine za industrijsku proizvodnju stakla i deterdženata, kao i proizvodnju hemijskih supstanci, tekstila, sistema za preradu vode, te u sektorima hrane i hrane za životinje.

Tražimo kandidata koji će biti dio naše kompanije na sljedećoj poziciji:

  • Referent za generalno računovodstvo

Uslovi koje kandidati treba da ispunjavaju su:

  • VSS Ekonomskog smjera (240 ECTS);
  • Dobro poznavanje rada na računaru MS Office, poželjno poznavanje rada u SAP sistemu;
  • Napredno poznavanje engleskog jezika;
  • Umijeće organiziranja, komuniciranja i planiranja;
  • Samoinicijativa.

Opis poslova:

  • Knjiženje ulaznih faktura
  • Evidentiranje i monitoring investicija
  • Aktiviranje investicija – stalnih sredstava u pripremi
  • Praćenje i analiza svih vrsta troškova u skladu sa budžetom
  • Kreiranje svih vrsta izvještaja za potrebe matične kompanije
  • Poslovi vezani za popis na kraju kalendarske godine
  • Mjesečni obračun poslovanja  
  • Kreiranje budžeta
  • Svi ostali poslovi u nadležnosti sektora

Nudimo Vam:

  • Izazovno okruženje;
  • Mogućnost izgradnje zavidne karijere;
  • Fleksibilne beneficije koje se temelje na vještinama kandidata.

Ako mislite da ispunjavate potrebne uslove za zasnivanje radnog odnosa na navedenom radnom mjestu, imate adekvatna stručna znanja, spremni ste za dinamičan i odgovoran posao, dodatna stručna usavršavanja, stimulacije i profesionalan razvoj dostavite svoj CV elektronskim putem preko linka: https://career5.successfactors.eu/sfcareer/jobreqcareerpvt?jobId=7457&company=SisecamP&st=693BBFE1DB270962813BCCD84D6C2EABF5A58993

Oglas ostaje otvoren 10 dana od dana objavljivanja.

Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Inline Feedbacks
View all comments