Osim njihovih pohvala i certifikata, o kvalitetu „Coly“ tjestenina, uostalom, najbolje svjedoče i najstrožije sudije – potrošači u BiH, ali i van njenih granica. Zastupljeni su kako u manjim prodajnim objektima, tako i u velikim tržnim centrima, prvenstveno domaćim, koji su u velikoj mjeri zaslužni i za uspjeh brenda „Coly“.
U kompaniji, koja je prije 16 godina počela s radom, s ponosom ističu da njihove proizvode konzumira oko dva miliona stanovnika. Iza takvih pozitivnih statistika stoji mnogo truda i ulaganja. Proizvodnja u lukavačkom Mosorovcu bazira se na najsavremenijoj italijanskoj visokokvalitetnoj tehnologiji, a kompletan asortiman radi se od najkvalitetnijih zrna pšenice.
Iako je kompanija najprije počela raditi kao mali porodični biznis, u međuvremenu je, uz pomoć međunarodnog operativnog tima za implementaciju u čijem su sastavu bili tehnolozi iz Italije, u pogon puštena najsavremenija tehnologija proizvodnje tjestenina na Balkanu te nisu izostale sve pohvale i najviše ocjene italijanskih stručnjaka zbog vrhunskog kvaliteta.
U svom asortimanu imaju zastupljene sve vrste tjestenina, prilagođene zahtjevima i želji potrošača. Prije nekoliko godina u pogon je puštena i proizvodnja domaće jufke za pite i baklava. Također, proizvode i integralne jufke, kolače…
– Imamo 30 stalno zaposlenih, uz sezonske radnike, koje angažiramo po potrebi. U planu nam je širenje asortimana, iako nam situacija na tržištu ne ide naruku, jer se uvozi sve i svašta. Ipak se uspijevamo izboriti kvalitetom naših proizvoda i uz veliku pomoć naših domaćih trgovačkih lanaca, jer uzaludno je proizvoditi, ako nemate osiguran plasman – kazao nam je Safet Kolić, vlasnik “Coly company”.
Kontrole ispravnosti
– Svi „Coly“ proizvodi podliježu redovnim mikrobiološkim, biohemijskim i higijenskim kontrolama ispravnosti. tj potvrda HACCP standarda i ISO 9001:2008 , a sve u cilju zdravstvene sigurnosti i zadovoljstva naših potrošača – kazala nam je dipl.ing. tehnologije Mirela Beganović.
(Sponzorisani članak)