fbpx
Ad image

Umjesto trice, petica: Prepravljali ocjene u dnevniku!

3 min. za čitanje

Mr. sci. Sulejman Mulić, profesor tjelesnog odgoja i sporta, podnio je Tužilaštvu Tuzlanskog kantona krivičnu prijavu zbog nezakonitog prepravljanja, naknadnog upisivanja i zaključivanja ocjena u Osnovnoj školi Novi Grad u Tuzli.

Ove nezakonitosti, koje je Mulić još prošle godine prijavio rukovodstvu škole, Tužilaštvu i Kantonalnoj upravi za inspekcijske poslove Tuzlanskog kantona, odnose se na nastavni predmet tjelesni i zdravstveni odgoj u VII-A razredu devetogodišnje škole, koji ovaj profesor predaje u Osnovnoj školi Novi Grad.

– Učenicu sam na kraju školske 2012/2013. godine ocijenio u skladu sa Pravilnikom o načinu praćenja i ocjenjivanja u devetogodišnjoj osnovnoj školi. Učenica je ocijenjena sa 4 – 4 – 3 – 3 – 3. Zaključna ocjena bila je 4 (vrlodobar). Bio sam neugodno iznenađen kada sam u dnevniku rada ugledao da su preko trojki napisane petice. Ocjene su prepravljene na pet (odličan) i učenica umjesto četiri (vrlodobar), ima zaključnu ocjenu pet, ispričao nam je Mulić, pokazujući fotografiju dijela dnevnika gdje su uočene ove nepravilnosti.

Profesor je dokumentovao i drugi primjer nepravilnosti. Naime, iz istog predmeta je ocijenio učenika ocjenama 2 – 3 – 4 – 4 – 3. Zaključna ocjena, navodi Mulić, na kraju školske godine kao opšti utisak o njegovom radu, rezultatima rada, kao i zalaganju, bila je tri (dobar).

– I u ovom slučaju sam bio neugodno iznenađen kada sam u dnevniku rada ugledao da je istom učeniku bez moje dozvole i saglasnosti zaključena ocjena pet, kazao nam je Mulić.

Oba slučaja, za koja profesor tvrdi da su nepravilna, nekorektna, nezakonita i neprofesionalna, prijavio je na sjednici Nastavničkog vijeća 23. septembra prošle godine. No, nikakvog odgovora nije bilo. Zbog toga, Mulić smatra da su Školski odbor i direktor škole odgovorni za ovaj neprimjeren i protivzakonit čin.

– Postavljam pitanje: po kojem se osnovu ocjena može prepraviti, dopisati, “podići” za dvije ocjene? Ko može bez moje saglasnosti i odobrenja da “podigne” ocjenu, pita se profesor, navodeći da se njegove tvrdnje mogu provjeriti u dnevniku rada.

Mulić u razgovoru za Oslobođenje dalje navodi da se ovakvim nepravilnostima frizira stanje u obrazovanju i daje lažna slika o školi.

– Nisam protiv da se djetetu pomogne, to sam dokazao i svojim dugogodišnjim radom. Ali, potrebno je na pravi način doći do željene ocjene, a ne krivotvorenjem i prepravljanjem ocjena. Ovim branim svoju profesiju, čast profesije, ali i prava drugih učenika, kazao nam je Mulić.

On se pita da li je prepravljanje njegovih ocjena izolovan slučaj ili je kompletno ocjenjivanje u Osnovnoj školi Novi Grad dovedeno u pitanje. Zbog toga, prije manje od mjesec, ponovo je Kantonalnoj upravi za inspekcijske poslove uputio dopis u kojem traži da inspektori provjere cijeli slučaj.

(Oslobođenje)

Podijeli ovaj članak
1 komentar
Subscribe
Notify of
1 komentar
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments

i kod nas su prije isto tako radili…