fbpx
Ad image

Radnici Lukavactransa na birou bez materijalne nadoknade

1 min. za čitanje

U petak, 12. marta je načelnik Dževad Mujkić razgovarao sa stečajnim upravnikom „Lukavac transa“ Esadom Hogićem i predstavnicima Vijeća povjerilaca radnika Barčić Nusretom i Dugonjić Suadom o problemima ove, nekad respektabilne firme.. Kapital ove prevozničke kompanije se procjenjuje na oko 10 miliona maraka i opterećen je hipotekom, a njegovih 65 radnika su na evidenciji Biroa za zapošljavanje, bez ikakve materijalne nadoknade već desetak mjeseci.

Načelnik Mujkić, koji je već od ranije upoznat sa teškim položajem bivših zaposlenika „Lukavactransa“ čija je egzistencija dovedena u pitanje, iskazao je interes za finansijsku pomoć radnicima, radi prevazilaženja teške materijalne situacije u kojoj su se našli.

Naime, nakon provedenog stečajnog postupka u ovoj firmi, bez posla je ostalo 100 radnika, od kojih je 65 na Birou, a njih 34-oro počelo raditi kod drugog prevoznika, saznali smo od predstavnika povjerilaca radnika. Sastanak je bio prilika da se razgovara i o mogućnosti izgradnje nove autobuske stanice, obzirom da bi na sadašnjoj lokaciji, prema Regulacionom planu trebao biti trg, a kao lokacija za novu stanicu, predviđen je prostor oko stare upravne zgrade „Lukavactransa“.

(SodaLIVE.ba)

Podijeli ovaj članak
29 komentara
Subscribe
Notify of
29 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments

pa ovo nema veze sa vezom ni mozga sa mozgom…
firma pod stečajem, radnici otpušteni a razmišlja se o rušenju stare, izgradnja nove stanice.
pa nije to napravit wc na njivi od okoraka…
ta stanica je tu oduvijek i oduvijek je služila svrsi a ima nekakve i emocionalne vrijednosti…
ne uništavajte makar uspomene…

Naš veličanstveni načelnik smatra da je 50 KM pomoć tim jadnim ljudima,sramota dopusti0 je da propadne tako vazana firma i nadjaca je neki privatnik koji je imo svega 2 ili 3 busa???Dali je to moguce?ovi radnici sto su presli u drugu firmu, road, uskoro ce kuci, to je vjerovatno samo bila neka od taktia , nazalost. Sto se tice stanice, pitanje je kako ce to sve izvesti, ni do sada nije nista uradio za ovaj itekako vazan nekada najrazvijeniji industrijski bosanskohercegovacki grad i građane

Zao mi je shto se sve ovako desilo , ali bili su jako bezobrazni i prljavi su im autobusi …

Zanimljivo da je Road poceo sa samo jednim busem 🙂

Jos od prije rata je ideja da stanica bude na mjestu danasnje omege, eh koliko je to sad izvodljivo… Generalno mozda nije losa ideja, ali sto neko rece nije to mal projekt pa ajd da se na brzinu izgradi. Ono sto je najgore da to izmjestanje stanice nece dati zaposlenim u Lukavactransu “volan” u ruku.
Nadajmo se da ce nasi politicari barem nekada nesto uraditi sto bi bilo pohvalno 🙂

…sta ce nam autobuska stanica i autobusi lukavactransa, kad ce nam jos malo bagra tuzlanska zabraniti ulazak u grad sem ako se ne budemo vozali GIPS-om…. i izgranja famozne stanice kod siporex-a odnosnos guming-a u tuzli, to ce biti kapija busevima iz lukavac i ostalih manje vrijednih opstina u odnosu na tuzlu….;)

Ako imaju viska para neka prave neku moderniju stanicu sa evropskim standarima 🙂

Pa odakle je seljo koji drzi Road i odakle je nacelnik nase Opstine. Da nisu kakve rodbine mozda? Svima je njima bilo u interesu da uniste tu usr4nu firmu i uspjeli su. Ma neka ruse stanicu kakva sentimentalna vrijednost prema cemu, prema onom ruglu? Ja sam se nadao da ce stanicu napraviti tamo gdje je Omega medjutim od toga nema nista. Treba stanicu izmjestiti negdje drugo a ne da gledam onu seljadiju na okupu posebno ponedjeljkom. Ja bih stanicu postavio tamo iza Binga negdje pa izvolite marshirati ako ce te na igrooonku!

Sta reci nego samo jedno POLITIKA i LOPOVLUK, zabrinjavajuce. Radnici Lukavactransa su mogli do sada umrijeti od gladi dok se oni sjete za “nocvanu podrsku” od 50KM, zamislite, katastrofa. A road nek radi mimo svih zakonskih a i moralnih pravila, niko nista ne poduzima sto se tice onih guzvi u busevima i opasnosti po te putnike, jos uvijek njihovi vozaci pitaju putnike u toku voznje: “ide li kakvo auto s te strane “? sta reci….??? Ima li zakona za njih uopce?

Znaci kroz desetak mjeseci oni njima daju 50KM…. svake rijeci su suvisne, osim “malo je njima”

Ma ja bih iskreno voljela da se autobuska izmjesti. Bilo bi manje guzve u gradu.

A sto se radnika tice, oni su davno osudjeni na propast. Pogledajte samo koja plejada direktora je promarsirala kroz firmu, …., dalje bez komentara.

Bilo je direktora puno i svi su ponijeli nesto sa sobom. slazem se sa almom to je sve politika

Ja stvarno ne znam sta vam rade i kako to da nemaju materijalne naknade radnici koji su radili vise od 9 mj sticu pravo na istu.Kod vas ko da nacelnici daju iz svog dzepa jos se fale kako ce radnici dobiti po citavih 50 km.Ja ne znam hoce li to stici potrositi za mj.dana koliko je to para.A za sto ce im nova stanica,jedino ponedeljkom zazivi i kad se idie u skolu.Sve je jos dobro ,samo je pitanje sta posle gdje ce se sva raja zaposliti sad je Lukavac polu prazan.

70 % su sami krivi za ovo što se desilo. Počev od Upravnih odbora Direktora koje su dovodili i svaki koji je pokušao napraviti red bio je otjeran.,i 90 % njih je radilo za sebe a ne za firmu svi mi to znamo koji se vozimo a Načelnik nema ni mogućnosti ni pravo da djeli novac koji je svih građana, to nije njegov poso imali su oni uspješnu Direktoricu koju su izabrali pa nek se njoj obrate, Načelnik je pogrešna adresa

Na ovo se zaista nema sta reci!

PIPA mislis li ti da je Direktorica dosla pod upravom trenutne vladajuce politike, jer niko se danas ne uspinje dovoljno visoko ko nije podupren od strane politike, e pa tako ti je to i ona je izvukla koliko je mogla za svoj i ko zna ciji jos dzep i bay, bay Lukavcani 🙂

Istina je da trenutna lokacija autobusne stanice nije idealna i da predstavlja problem u gradu. Stvara buku, guzvu i remeti i saobracaj. Njoj zaista njie mjesto ondje gdje se sada nalazi. Mozda bi bilo idealno rjesenje da se izmjesti na predvidenu lokaciju, ali da se predhodno na raskrsnici postave semafori, jer ce stanica napraviti jos vecu pometnju u saobracaju nego sto ovamo pravi. Jer je ovaj dio puta opasniji. Svi brze voze, i sami smo svjedoci nizu saobracajnih nesreca koje su se desavale na ovom dijelu puta. Ali, stanica je mnogo veci problem u odnosu na bivse radnike Lukavactransa, koji su ostali nezbrinuti. Mislim da bi se nas nacelnik i ostali trebali malo vise zabaviti problem zbrinjavanja ovih radnika i njihovih porodica, nego uredenjem grada. Jer, sta ce nam lijep i miran grad, ako nam sugradani umru od gladi, ili hi neka nuzda natjera na, ne daj Boze, na samoubistvo ili nesto tome slicno.

SALAC nije sigurno imala je DIONICE i sa jaranima iz firme imala TAL jer uvjek neko lijepo zaradi na nečijoj nevolji. Sead Suljić je bio jedina njihova šansa da opstanu ako je postojala ali je dobio PERKU čim je počeo da radi svoj poso. Tamo su u kontroli bili ljudi koje bi SIPA trebala istražiti znaju to radnici, a Lukavactrans nije Javno preduzeće i ingerencije Opštine su nikakve, NAŽALOST.

Nejasna je konstatacija:”… a njegovih 65 radnika je na evidenciji biroa za zapošljavanje, bez ikakve materijalne nadoknade već desetak mjeseci.”?? To je po zakonu nemoguće,ili su u radnom odnosu ili imaju raskid radnog odnosa zbog stečaja pa su na zavodu za zapošljkavanje a onda imaju i pravo na materijalnu nadoknadu u zavisnosti od dužine radnog staža kod tog poslodavca.Nevidim nikakvu svrhu razgovora o novoj autobuskoj stanici na sastanku tog tipa jer se ovde radi na pokušaju zbrinjavanja radnika koji su ostali bez posla, a gdje će biti nova autobuska stanica je pitanje za druge institucije.

Nije bitno sa koliko je ROAD autobusa poceo , bitno je shta sad ima , i nemoj da vam bude krivo shto ga je preuzeo , covjek se je nasao na pravom mjestu u pravo vrijeme, bolje shto je i on preuzeo nego da propada i da skroz gubi vrijednost …

Dado, hoćeš li ti ikada napisati i jedan NORMALAN komentar??

Kada kažem NORMALAN, mislim na komentar koji će biti pravilno napisan i napisan sa smislom. Ko se bolan našao na pravom mjestu i u pravo vrijeme? O čemu pričaš? Šta će da propada i da gubi vrijednost? O čemu pričaš čovječe?

Lukavactrans je postojao dok ovi iz ROAD-a nisu ni znali šta je autobus. Politika je ugasila Lukavactrans kako bi se ti isti mafijaši dočepali imovine jedne tako jake firme, kao što je Lukavactrans. Vlasnik ROAD-a je MIRNES AJANOVIĆ! ROAD je sumnjivim radnjama dobio 49% dionica Lukavactransa, a sama vrijednost imovine tog giganta mjeri se u milionima. De sad malo mućni glavom pa napiši komentar majke ti.

Svaka cast Jasenko na ovakvom obrazlozenju, nekima ljudima kao sto je Dado zaista treba crtati.

Pa da, opštini Lukavac da je stalo do Lukavactransa koliko je stalo do ROAD-a mi bi sada imali jedno od najjačih prevoznika na kantonu.

Opština da brine o svom narodu i studentima, sa Lukavactransom bi imala veliki profit i cijenama ali i uslugama bi parirala ROAD-u koji sada drži monopol nad građanima Lukavca, i koji se prema studentima i budućim intelektualcima tj. korisnicima usluga ponaša kao prema životinjama koje idu na stočnu pijacu.

Svaki normalan grad ima SVOJE prevozno preduzeće, zašto to nebi imao Lukavac? E pa zbog ovakvih koji su nam na vlasti, koji se brinu za svoju guzicu. Zašto su nam ovakvi na vlasti? Zbog građana koji ne izlaze na izbore i pametuju kako je Dževdo načelnik i kako im smeta, ali i zbog ovakvih koji ne kontaju neke stvari poput Dade.

Nije sve gotovo za Lukavactrans, samo je potrebno volje koje nema, pa sam tužan kada pomislim da više Lukavac neće imati svog prevoznika, a jedne Živinice i Banovići to imaju… jadno!

Na studentima, na mladima svijet ostaje, a na nase studente i vozaci se izivljavaju dok u toku voznje naravno, pretrpanog busa, galame na putnike, koji su pri tome platili kartu, znaci njihovi su klijenti, necemo pominjati koja je firma u pitanju da ne bi ugrozli njihov pololzaj naravno 🙂 🙂 Znaci umjesto da osjecaju respekt prema svojim klijentima oni se ponasaju prema putnicima kao prema stoki, medju putnicima bude i starije populacije,jer mi zavisimo od njih, od preduzeca iz Lipnice, mi dodjemo kao neko selo

Lukavactran se mogao spasiti od propasti da su to nasi vladajuci htjeli. Potpuno se slazem s vama! Pretvorili smo se u provinciju koja nema ni svog auto prevoznika. U posljenje vrijema oni koji donose vazne odluke, izgleda samo gledaju svoj dzep i vode se onim IMT( ima´l mene tu), a bas ih briga za opstinu, gradanje, mlade, i sve ostalo.

Ako se nekad u buducnosti ne mogne pokrenuti ponovo Lukavactrans, daoce se barem pojavit neka privatna firma sa novim busevima da potpuno ugusi Road. Konkurencija zakon

Samo da bud LUKAVACKA jer mi to zasluzujemo, bilo je pojam makar kad na busu pise ono LUKAVACtrans 🙂 jer nismo mi bilo koji grad mi smo Lukavac 🙂 uzdignute glave obasuti smo itekako vaznim industrijskim granama koje znace za cijelu BiH ako nam i to ne oduzmu… vec se posudjuje neki novac za tu Koksaru, fabrika se zaduzuje jos da se fino izvuce, stane na noge, da se ne spomene ona “hipoteka, potrazivanja” kao kod Lukavactransa

Iskreno i oni su sami sebi krivi.Krali su ga i ovi radnici o kojima je rijec-Prodavali istu kartu po tri puta,nikad nikakve kontrole a o direktorima da ne pricam.Stvarno je zalosno sto se gubi ime lukavac trans al to je nasa realnost u ovom trenutku.HAPA KO GDJE STIGNE.

Gore navedeni radnici niti koga predstavljaju nit gosp. načelnik zna s kim je razgovarao nit kome je odobrio pomoć