Nakon godina istraživanja ljubaznosti osoblja, poznavanja proizvoda i drugih komponenti kvaliteta usluge, Agencija je odlučila ovaj put istražiti koliko građani BiH poznaju domaće proizvođače, te koje proizvode najčešće konzumiraju.
Većina građana BiH je podjedanko saglasna da država treba da aplicira određene mehanizme u cilju zaštite domaćih proizvođača kako ne bi bili skuplji od uvoznih proizvoda, pa se tako i kroz istraživanje pokazalo da je u 69% slučajeva zadovoljno cijenama domaćih proizvoda
Čini se da je stanovništvo BiH sve svjesnije važnosti konzumiranja proizvoda bh.proizvođača. Štaviše, kampanja “Kupujmo domaće” i 387 Challenge su sasvim spontano pokrenuti jačim intenzitetom proteklih nekoliko mjeseci na društvenim mrežama, a sve u cilju da se promoviše bh. kvalitet, proizvodi, ali i trgovački lanci i marketi u kojima se ti proizvodi mogu kupiti.
Prema rezultatima istraživanja 50% ispitanika svih dobnih kategorija u potpunosti poznaju bosanskohercegovačke proizvođače i njihove brendove, 49% djelimično dok 1% ispitanika ne poznaje bosanskohercegovačke proizvođače i njihove brendove. Ispitanici koji su upoznati sa domaćim prozvodima njih 35% ih konzumiraju tek ponekad. Ispitanici su trebali navesti i konkretne brendove, od kojih su najčešće kao prepoznatljive i kvalitetne bh. proizvođače naveli Violetu, Vispak, Klas, Milkos i Ovako, ali i mnoge druge, čime su pokazali visok nivo poznavanja brendova – od tekstilne industrije, preko konditorskih proizvoda do mesne industrije. Kao razloge kupovine domaćih brendova, u 28% slučajeva navode patriotizam, te u istom procentu navode i cijenu. Kvalitetom je motivirano 23% potrošača, dok je dostupnost razlog zbog kojeg se na kupovinu odlučuje tek 19% kupaca.
Većina građana BiH je podjedanko saglasna da država treba da aplicira određene mehanizme u cilju zaštite domaćih proizvođača kako ne bi bili skuplji od uvoznih proizvoda, pa se tako i kroz istraživanje pokazalo da je u 69% slučajeva zadovoljno cijenama domaćih proizvoda.
Pored samoincijative građana svjedočimo i druge oblike promovisnja i podsticanja domaćih prehrambenih proizvoda.