U prostorijama Gradske uprave Tuzle, jučer, 14.11.2023. godine, susreli su se gradonačelnik Tuzle, Zijad Lugavić i direktor Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine (IDDEEA BiH), prof. dr. Almir Badnjević, kako bi razgovarali o implementaciji e-usluga i elektronskoj razmjeni podataka.
Sastanaku su prisustvovali vijećnik Gradskog vijeća Tuzle, Omer Berbić, rukovoditeljica Stručne službe za poslove gradonačelnika, Asja Kravić i sekretar, Almir Šuta. Glavna tema sastanka bila je unapređenje saradnje između IDDEEA BiH i Grada Tuzle s ciljem olakšavanja i ubrzanja razmjene podataka putem elektronskih servisa.
Direktor Badnjević predstavio je niz postojećih e-servisa IDDEEA BiH, ističući njihovu sposobnost brze, sigurne i efikasne razmjene podataka između institucija. Ovi servisi, kako je naglasio, ne samo da smanjuju administrativni teret, već i povećavaju efikasnost rada.
Gradonačelnik Lugavić je iskazao interes za implementaciju ovih e-servisa u radu Gradske uprave. Naglasio je kako bi ova tehnološka unapređenja omogućila lakši pristu podacima, smanjenje vremena potrebnog za obradu predmeta te povećanje transparentnosti u radu Gradske uprave.
Na sastanku su razmatrane mogućnosti i dalje saradnje u oblasti elektronske razmjene podataka. Dogovoreno je da će se inicirati dopis prema Vladi Tuzlanskog kantona, kao osnivaču Univerzitetsko-kliničkog centra u Tuzli, s ciljem aktiviranja implementacije usluga e-bebe, e-prebivalište i e-JMBG, a sve u cilju modernizacije i efikasnosti administrativnih procesa.
Tokom dana gradonačelnik Tuzle Zijad Lugavić oglasio se i na svom Facebook profilu, te potvrdio da bi Tuzla uskoro trebala postati grad bez fizičke upotrebe CIPS-a: ”Danas sam imao sastanak sa direktorom IDDEEA-e Almirom Badnjevićem, gradskim vijećnikom Omerom Berbićem, predstavnicima službe na kojem smo usaglasili modele po kojima će grad Tuzla uskoro postati prvi grad u Bosni i Hercegovini koji će izbaciti upotrebu CIPS-a za javne pozive koje objavljuje Grad Tuzla na osnovu svojih odluka i pravilnika. Ovako ćemo građanima uštediti puno vremena i živaca u svakodnevnom životu”, napisao je u objavi Lugavić.