fbpx
Ad image

Radovi na tunelu Karaula trebali bi biti okončani do 30.juna

2 min. za čitanje

Radovi na planinskom prevoju Karaula, za koji vozači smatraju da je jedan od najopasnijih puteva na području naše zemlje, odvija se planiranom dinamikom. Radovi na prokopavanju tunela Karaula, dugog 902 metra, započeli su 13. avgusta 2014., a  svečano je prokopan 28. januara 2015. godine. Prema riječima Mirsada Dizdarevića koordinatora projekta „ Karaula“, u toku je transport iskopanog materijala iz tunela na posebne deponije, javlja RTV Slon.

„ Osim ovoga izvode se radovi na dijelu izgradnje trase ispred i iza tunela, što bi rekli sa kladanjske i olovske strane na dužini cirka 1200 metara. Radi se na izgradnji potpornih konstrukcija uz samu trasu, to su odgovarajući potporni zidovi kao i na škarpiranju visokih crnih škarpi usjeku i zasjeku škarpi, a osim toga predviđeno je i vrši se doprema materijala za opremanje samog tunela Karaule.“, istakao je Mirsad Dizdarević koordinator projekata „ Karaula“ JP Ceste FBiH.

Dizdarević navodi da je u toku procedura oko potpisivanja aneksa ugovora za produženje roka za izvođenje radova i prema svim raspoloživim informacijama, krajnji rok za završetak svih radova na izgradnji tunela „ Karaule“ te na trasi ispred i iza tunela je 30. 6. 2016. godine.

„ Osim ovoga u toku je evoluacija ponuda za nastavak izgradnje sljedeće dionice, koja predviđa izgradnju dva mosta i trase u dužini od oko 2,5 kilometara. Sa realizacijom kompletnoga ovoga projekta,  trasa na relaciji Sarajevo- Tuzla, odnosno magistralna cesta M18 će biti kraća za nekih četiri kilometra.“, naveo je Dizdarević.

Trasa će biti i visinski mnogo niža, čak za oko 120 metara u odnosu na trenutnu gornju kvotu Karaule, čime će se u mnogome poboljšati uslovi vožnje posebno u zimskom periodu. Iz JP Ceste FBiH mišljenja su da će ova projekat po završetku radova, dokazati svoju opravdanost sa aspekta troškova eksploatacije i troškova održavanja.

Podijeli ovaj članak
3 komentara
Subscribe
Notify of
3 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments

U tunelu usred mraka
sija zvijezda petokraka…

Makar smo “stručnjaci” za pravljenje tunela.Ovaj što smo ga počeli kopati prije 25 godina nikako da prokopamo.Možda ga nećemo nikad ni prokopati,naše oči možda, ne podnose više svijetlo.Mrak je naše prirodno okruženje.

Nekad’, a možda ni tad'…