Osvježavajuće, bezalkoholno, gazirano piće s okusom kiwana je na tržište Bosne i Hercegovine lansirano u ugostiteljskom pakovanju od 0,25 litara (staklena boca), te u plastičnoj ambalaži od 0,5 i 1,5 litara.
“Refresh” je proizvod koji su u potpunosti osmislili i kreirali inženjeri Pivare Tuzla, a rezultat je potrebe i zahtjeva tržišta.
Izuzetno mali sadržaj kalorija ovo piće svrstava u kategoriju Light proizvoda.
S obzirom na to da je ova kompanija posljednjih godina zauzela primat na široj tuzlanskoj regiji i širi svoju tržišnu dominaciju Bosnom i Hercegovinom, novi proizvodi samo upotpunjuju njenu ponudu, zadovoljavajući u potpunosti potrebe i želje konzumenata.
Direktor Pivare Tuzla Zlatan Pejićistakao je da je brend osvježavajućih bezalkoholnih pića “ledena”, izuzetnom prodajom i tražnjom, posljednjih godina pokazao da konzumenti vjeruju u kvalitet koji nudi Pivara Tuzla.
– Premašili smo sva očekivanja, ali smo se susreli i s jasno definisanim zahtjevima tržišta, da ponudimo nove proizvode i da na taj način održimo korak sa svijetom. Vođeni takvim zahtjevima proizveli smo “refresh”, osvježavajuće, gazirano piće s prirodnom aromom, bez vještačkih sladila – rekao je Pejić.
Menadžment Pivare Tuzla je proteklih nekoliko godina, odgovarajući na ekonomsku krizu, zauzeo stav da će na takvu situaciju odgovoriti intenzivnim razvojem i prosperitetom.
Umjesto reduciranja radnih mjesta i smanjenja proizvodnje, pokrenute su investicije, modernizacija prostrojenja, uvođenje novih proizvoda, osmišljavanje atraktivnog dizajna proizvoda i drugačiji pristup tržištu.
Takva politika osigurala je veću prodaju i otvorila mogućnost za daljnji razvoj, navode iz Pivare Tuzla.
Valjaju ljudima priču kiwano, južno voće
meću dinju
Probo…. ni blizu senzejšena.. sorry pivaro al losi ste
Lose…kao prvo ni pivo vise nema kvalitet…ko bara…sramota za Tuz.pivaru…