fbpx
Ad image

Duraković poručuje potrošačima u TK: Žalite se ljudi!

2 min. za čitanje
Niste dobili ono što ste i platili?
Niste dobili ono što ste i platili?

Međutim, mali je broj onih koji pomoć traže na drugim mjestima, ne koriste svoja prava onoliko koliko bi mogli da koriste. Jedan od razloga može biti nedovoljna informisanost građana o tome gdje i kome se obratiti kada osjete da su prevareni od strane trgovaca.

Iz Udruženja za zaštitu potrošača kažu da je potrebno što više educirati i savjetovati potrošače sa postojanjem Zakonom o zaštiti potrošača, o pravima potrošača i načinima ostvarivanja tih prava i zaštite.

„ Ako zakon postoji a građani o tome ništa ne znaju, to je isto kao da zakon ne postoji. Znači, oni nisu uvedeni u svoja prava, ne znaju koja prava imaju, ne znaju kako i na koji način da ih zaštite, i sve se svede na neko njihovo nezadovoljstvo“, kaže Gordana Bulić, predsjednica Udruženja za zaštitu potrošača TK.

Potrošači se mogu obratiti Udruženju za zaštitu potrošača Tuzlanskog kantona i Upravi za inspekcijske poslove koji, poduzimaju sve potrebne mjere kako bi pomogli građanima.
„Svi oni koji su se obratili ovoj upravi, do sada bar, izašli smo na teren i u stopostotnom procentu zaštitili smo potrošača“, ističe Besim Duraković, direktor Kantonalne uprave za inspekcijske poslove.

Međutim, kako kaže Duraković, potrošači se, nažalost, rijetko obraćaju Kantonalnoj inspekciji, iako je Zakon o potrošačima jasan kako za građane, tako i za trgovce. Minimalna kazna za trgovce koji se ogluše o žalbe svojih potrošača je 1.500 KM, a kreće se i do 5.500 KM.
„Žalite se ljudi. Iskoristite svoje pravo, mi kao inspekcija primamo novac da štitimo vaša prava, kazao je Duraković.

Svi građani imaju pravo i mogućnost žalbe ukoliko nisu zadovoljni kvalitetom kupljenog proizvoda. Ukoliko prodavač ne učini ništa u roku od osam dana, potrošači se sa računom kao potvrdom o kupovini mogu obratiti inspekciji ili Udruženju za zaštitu potrošača, a prodavaču slijede visoke novčane kazne.

(SodaLIVE.ba/RTV Slon)

Podijeli ovaj članak
3 komentara
Subscribe
Notify of
3 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments

Sta mu drugo preostaje ako prodavac nece da izadje ususret…
Mozda da uzme noz i da ga ubode…

pa zasto niste stavili broj neki ili mail adresu

Nisam pročitao cijeli gornji članak,a ja bi volio reći da kod nas u velikim trgovačkim centrima varaju narod i sa cijenama, na artiklu piše jedna cijena , a na kasi drugačije se naplati. Ja to vidim tek po dolasku kući ukoliko sam sačuvao račun, a ima i toga što kažete da bi oštećena roba trebala biti jeftinija ,a rijetko se može naći. Oni nama svakako prodaju robu i sa već isteklim rokom,a i pokvarenu robu.ja sam lično kupio piliće koje sam po dolasku kući morao vratiti , vratila me žena, šalim se naravno a istina je da su pilići neugodno mirisali a to se osjetilo tek kada sam otpakovao iz pvc-vrećice.Pozdrav narodu ovom Bosanskom koji je ovdje u Bosni na rubu egzistencije,a kako danas rekoše na radiju Bosna ima 85 multimilijardera i da se nalazi na 29 mjestu u svijetu, ako sam dobro zapamtio ove cifre.