Iz Cesta FBiH podsjećaju da je cestovni pravac M 18 Šićki Brod – Semizovac izgrađen prije oko 50 godina, te da se odlikuje vrlo skromnim tehničkim elementima, oštrim horizontalnim i vertikalnim krivinama, većim uzdužnim nagibom i nedovoljnom širinom kolovoza.
Ističu da će izgradnjom Tunela Karaula, mostova i trase, postojeća dionica biti skraćena za 3,6 km, a najviša tačka prevoja spuštena za 120 m. Projektovana dužina tunela iznosi 902,13 m, a za tu dužinu tunela po propisima obavezan je tunel za izlaz u nuždi dužine 420 m.
Ugovorena cijena je 24.257.083,13 KM, a rok za završetak građevinskih radova je 10 mjeseci.
Nadzor radova vršit će Roughton International iz Velike Britanije i Institut IPSA, a podkonsultant je Geotehnički studio.
Ugovorena cijena za nadzor je 914.717,70 KM, saopćeno je iz JP Ceste FBiH.
Napokon da se nešto pametno uradi….