fbpx
Ad image

Bitka za bh. tržište: Da li će sudbina Binga biti u rukama Lidla?

2 min. za čitanje

Tako se u kuloarima pojavila priča da njemački trgovački div Lidl ulazi na tržište BiH sljedeće godine. “Pouzdani” izvori kažu da je već kupio domaći lanac trgovina Bingo i da preko njega planira širenje u našoj državi.

Prije toga se pojavila i priča da je Bingo kupio Interex i TUŠ markete, tako da bi to sve “palo” u ruke Lidla. eKapija.ba je pokušala da dobije odgovore od Binga, no i poslije brojnih poziva i mailova, ostali smo uskraćeni za njihovu izjavu.

Ipak, iz samog sjedišta Lidla su samo za eKapija.ba potvrdili da priče o njihovoj kupovini Binga i ulaska na bh. tržište nisu tačne.

“Moramo potvrditi da Lidl ne planira ulazak na tržište Bosne i Hercegovine. Dakle, informacije koje imate nisu istinite”, kazao nam je Alexander Faull, PR Lidla.

Inače, Lidl se već približio BiH, osvajanjem susjednih tržišta. Odavno su prisutni u Hrvatskoj, ali od ove godine posluju i u Srbiji. Trenutno su u fazi kupovine zemljišta u nekoliko srbijanskih gradova i izgradnje objekata. Prošli mjesec su u Staroj Pazovi kupili zemljište za 157,948 miliona dinara, gdje će graditi glavni distributivni centar. Otvaranje prvih objekata očekuje se krajem godine.

Ipak, iako iz Lidla negiraju ulazak na bh. tržište, ne treba zaboraviti da su u Hrvatsku prvo ušli sa Kauflandom, koji je iz iste grupacije. Ostaje pitanje da li je takav scenario namijenjen i za BiH?

Inače, Lidl je međunarodni diskontni lanac supermarketa sa sjedištem u Njemačkoj, koji posluje u 25 zemalja, a ima više od 200.000 zaposlenih u oko 10.000 filijala.

OZNAKE:
Podijeli ovaj članak
4 komentara
Subscribe
Notify of
4 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments

Odlično Lidl je dobra jeftina prodavnica kvalitetnih proizvoda poznata sirom Evrope,kada švabe austrijanci i ostali konzumiraju njihove proizvode zašto nebismo i mi,zaposlice se veći broj radnika,plate ce biti veće nego u Bingu i redovne.

šta fali lidlu. kad je jeftin

dobar je lidl.

Teško je domaće proizvode plasirati kroz strane trgovinske lance. Tz pivo će koštati kao i u Merkatoru ili Konzumu. Stim da današnje cijene u Konzumu su uz postojanja jeftinijeg Binga. Kada ne bude Binga, što je vrlo moguće, neće imati razloga da TZ pivo ne bud 3.5KM a ono K.Pivo bude 2KM za 2Litra. Zatim prodaja domaće pitke vode, neće njima trebati svi ti što prodaju pitku vodu, uzet će tešanjski, sarajevski, ilidžanski, tuzlanski, ostali pored Jane samo smetaju. Bistrik, Prolom i ostale vode neće moći prodati svoju vodu.
Ja bih više volio da Bingo pređe granicu u Srbiju, Sandžak, Kosovo, Albaniju, pa da tamo prodajemo naše proizvode, sir, vodu, mlijeko, meso itd.