fbpx

U FBiH aktivno osam gradilišta: gradi se 61 kilometara autoputa

3 min. za čitanje

Od 325 kilometara autoceste na Koridoru 5C do sada je izgrađeno 127 kilometara. Trenutno je na području Federacije BiH u izgradnji 61 kilometar autoputa na osam aktivnih gradilišta, kako nam je potvrđeno iz „Autocesta FBiH“.

11 kilometara

– U ovom trenutku imamo gotovo 1,2 milijarde eura za aktivne projekte – rečeno nam je iz ove kompanije.

Tako su na jugu naše zemlje pri samom kraju radovi na dionici Počitelj – Zvirovići te na mostu Počitelj u dužini od 11 kilometara, a koja vodi ka granici s Republikom Hrvatskom, odnosno graničnim prijelazom Bijača.

Konkretno, na kolosalnom mostu Počitelj, koji slovi kao jedan od najviših u regionu, postavljena je zaštitna ograda, a u toku su radovi na hidroizolaciji. Rokovi za završetak gradnje su u nekoliko navrata probijani, baš kao i na većini gradilišta u sklopu Koridora 5C.

Na autocesti sjeverno od Zenice, nakon što je više od pola godine bilo suspendirano gradilište dionice Vranduk – Ponirak, radovi u dužini od 5,3 kilometra su nastavljeni i trenutno su, rečeno nam je, u punom zamahu. Rok je produžen do 31. marta 2026. godine.

Također, aktivna su gradilišta Nemila – Vranduk u dužini od 5,7 kilometara, gdje je rok zbog dodatnih radova produžen do 2. jula ove godine, kao i Poprikuše – Nemila, ukupne dužine 5,5 kilometara, gdje bi radovi trebali biti završeni koncem godine.

Maj 2025.

Do kraja ove godine trebala bi biti završena i poddionica Ponirak – Vraca, odnosno tunel Zenica.

Kada je riječ o poddionicama tunel Putnikovo Brdo – Medakovo, čija je dužina 8,5 kilometara, te Medakovo – Ozimice, u dužini od 21,3 kilometra, predviđeno je da radovi koji su počeli u junu odnosno u decembru prošle godine budu okončani u maju 2025. odnosno u maju 2026. godine.

Tunel Prenj

U ovoj godini planirani su ugovori za izgradnju dodatnih 58 kilometara. Između ostalog, planirano je da do kraja ove godine otpočnu radovi na dionicama Mostar jug – tunel Kvanj, tunel Kvanj – Buna, Mostar sjever – Mostar jug, kao i izgradnja najkompleksnijeg objekta na cijelom koridoru, tunela Prenj.

Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Inline Feedbacks
View all comments