Radovi na rekonstrukciji tunela Crnaja počinju danas i stupa na snagu naizmjenični režim prometa.
Promet kroz tunel Crnaja odvijat će se naizmjenično, jednom trakom, uz upotrebu svjetlosne signalizacije. Prema simulacijama prometa koje su do sada urađene, maksimalno zadržavanje će biti ograničeno na 15 munuta.
S ciljem ubrzanja izgradnje, radovi će se izvoditi kontinuirano 24 sata, s tim da su potpune obustave prometa predviđene u intervalu 23.00 – 5.00, uz izuzetak kola hitne pomoći i vozila policije kojima će prolaz biti omogućen i u ovom periodu.
U periodu 01.06. – 30.09. radovi će biti obustavljeni a promet će se odvijati u obje trake, bez ograničenja.
Tokom izvođenja radova, učesnici u prometu mogu koristiti sljedeće alternativne cestovne pravce i to:
M-5 Sarajevo – Kiseljak – Busovača – Kaonik,
M-5 Lašva – Kaonik – Vitez – Nević Polje,
M-16.4 Nević Polje – Novi Travnik – Bugojno,
M-16.2 Bugojno – Prozor – Jablanica,
M-16. Bugojno – Tomislavgrad,
M-6.1 Tomislavgrad – Mostar,
M-18 i M-18.1 Sarajevo – Foča, M-20 Foča – Trebinje.
“Svi upiti javnosti, pritužbe ili zahtjevi za informacijama koje se tiču radova na rekonstrukciji tunela Crnaja, mogu se uputiti direktno JP Ceste FBiH, putem maila crnaja.info@jpcfbih.ba, faksa + 387 33 250 400 ili poštom na adresu JP Ceste FBiH d.o.o. Sarajevo, Terezija 54, 71000 Sarajevo. JP Ceste FBiH d.o.o. će redovito, putem svoje web stranice www.jpcfbih.ba, posredstvom BIHAMK-a i HAK-a, kao i medija, obavještavati javnost o svim relevantnim pojednostima koje se odnose na projekat rekonstrukcije tunela Crnaja”, navode iz Cesta FBiH.