Pokušaja njihove gradnje je bilo, ali su garaže bile lošeg ili prosječnog kvaliteta i vlasništvo nije bilo regulisano u korist kupaca, često su bile male, bez riješene infrastrukture i adekvatnog prilaza.
No nije bilo ni dovoljno znanja, iskustva, entuzijazma, pa i finansija da se neko uhvati u koštac sa rješavanjem ovog problema. Kompanija AAM Planiranje i izgradnja detektirajući ove potrebe stanovnika najurbanijeg dijela naše općine i prateći svjetske trendove odlučila se za gradnju objekta sa garažama. Iako u vlasništvu imaju više parcela izabrali su izuzetno atraktivnu lokaciju u Titovoj ulici, preko puta zgrade AAM 1.
Objekat je projektovan po svjetskim standardima : sa dvije rampe, regulisanim internim saobraćajem, vanjskom rasvjetom i natkrivenom rampom . Garaže će biti dimenzija 6 dužine, 3 metra širine i visine 2, 25 metara, sa mogućnošću montiranja polica i smještaja stvari. Svaka će imati strujni priključak sa vlastitim unutrašnjim satom, utičnicom i sijalicom, dok će se centralni sat za ukupnu potrošnju nalaziti na vanjskom dijelu objekta.
Sigurnost automobila bit će garantirana ugradnjom garažnih vrata renomiranog njemačkog proizvodjača Hormann. Kupci će imati vlasništvo 1/1, što do sada nije bio slučaj sa garažama gradjenim u Lukavcu, zbog neregulisanog vlasništva nad zemljištem. Kako doznajemo od Azura Memića, direktora kompanije AAM Planiranje i izgradnja projekat i sve pripremne radnje su odavno završeni, ali je spora birokratija uzrokovala desetomjesečno odlaganje početka gradnje.
Ipak su uspjeli prevazići sve probleme i Lukavcu podariti još jedan ekskluzivni objekat. U to ne treba sumnjati jer je stambeni objekat AAM 1 premašio sva očekivanja i podignuo standarde u BH građevinarstvu. Objekat sa garažama u nizu neće obarati dostignute standarde, na koje su AAM-ovi klijenti navikli. Dio garaža već je rezervisan, a u projektnom birou pozivaju građane zainteresovane za kupovinu da se što prije prijave, kako bi mogli izabrati garažu na prvoj ili drugoj etaži.
Budući da vlada veliko interesovanje i da je gradnja već počela za očekivati je da će sve garaže biti prodane u rekordnom roku.
(Sponzorisani članak)
suuuuper…samo neka se gradiii…
JOJ POGAZISE ONU TRAVU KRAJ PRUGE…
STO NISU NAPRAVILI KAKVU FABRIKU DA SE IMA GDJE RADITI…
CUDI ME DA NIJE BILO OVAKVIH KOMENTARA…
45 x 20.000 KM
45 x 18.000 KM
Nije to mala zarada, a nerealna cijena garaza.
Ponuda i potražnja diktiraju cijene.Ako ne bude kupaca bit će manje cijene ali ako bude kupaca eto zarade za gazdu.
dok je AFGANISTANACA biti će u Lukavcu ludih cijena po m2
Sve dok ih ima gradit ce se neke garaze zgrade luksuzni objekti i svi ce mo biti privatnici…a sta kad potrose pare..gdje ce naci radnike kad hoce svi da budu gazde
@ Adnan – a ti bi kao volio raditi za nekoga za 400 maraka umjesto za 2000 ?
ne pravi nikoga budalom, svi vole pare i svi vole imat nesto lijepo a uspjeh kroz rad posten nije nikakva sramota .
Dok je Amerikanaca bit će i Afganistanaca , Iračana , Libijaca , uskoro Sirijaca . Bojim se da ova nafta što izlazi oko Tuzle , ne bude novo Američko ( Britansko , Francusko ) interesno područje – al dobro će doći našim gastarbajterima – konačno će raditi blizu kuće .
Tako da priča i san o ujedinjenoj Evropi( iste cijene rada za pojedine struke ) ostaje zbilja samo san .
Evropo – stara kurvo kad ćeš napraviti uravnilovku da je bosanski tesar , plaćen ko Njemački tesar i da je naš doktor plaćen ko onaj u Švarcvaldu .
Da naši ljudi ne moraju ići za Američkim marincima , i praviti probleme našim Intelektualcima za kvadratni metar garaže , stana i sl.
A zasto i ti nisi otiso Dilavere negdje za Americkim marincima pa zaradjivo pare ako mislis da je lako zaraditi ,a ti garant imas neki posao u bosni zato tako i pricas ,obicna raja nemoze dobiti posao od ti tvojih intelektualaca jer oni osim sto rade na dobrim mjestima hoce oni i u politiku a isli bi i u komunalno samo da uzmu sto vise kesa ,ociti primjer je tvoj Mido kandidat za predsjednika opstine sve mu malo .
Placanje po predugovoru 🙂