Preko 3.500.000 KM biće utrošeno na plaće zaposlenih, 281.000 KM izdvojeno je za sport, 135.000 za kulturu, a mjesnim zajednicama 67.320 KM.
U nastavku možete pogledati izdatke iz budžeta ili preuzeti kompletan Nacrt budžeta Općine Lukavac za 2011. godinu:
Preuzmite nacrt budžeta Općine Lukavac za 2011. godinu
Molimo sve posjetitelje da pročitaju Nacrt budžeta i da isti komentarišu.
(SodaLIVE.ba)
jelde…. 3.500.000 za uposlenike opstinske administracije a 280.000 za sport … e moji uposlenici opstinske administracije koja ste vi zaslot ovog naroda….jadan je ovaj narod sa vama takvim … sto nedate 3.500.000 za sport a sebi uzmete 280.000 bolesnici pogani… sve vas treba postreljat al sve do zadnjeg… i ne samo sport ima tu jos mnogo stvari.. ulicna rasvijeta itd itd… eto i novo obdaniste …. ista situacija je i u Tuzli…. znaci ista samo sto tuzla ima 50.000.000 Budzet ali ista je situacija … nedo bog da administracija ostane gladna … jojj Druze Tito gdje si sad….
Vidi nisu mene stavili na budzet 🙂 135 000 za kulturu je odlicno… Znalo je biti manje… 2000 za smotru KUD-a Rudar je za svaku pohvalu, samo da bude ostvareno. Nadam se da nece kao u 2010 biti predvidjeno 3000 a ostvareno pola. Centru za kulturu 239.000? Pa u zanjih par godina slabo se sta desavalo u tom centru za kulturu, ali eto, valjda se poprave. Fino su krenuli sa izlozbom slika i ovom pozorisnom predstavom, samo da nastave tako i opravdaju sredstva. Poruka samo za one koji su u nekom od udruzenja mladih: ” Imate 17 000 na raspolaganju. Potrudite se da napravite fine projekte i da te pare i dobijete. A to je samo do vas…” I sam sam radio u jednom takvom udruzenju, pa znam kako stvari hodaju…
Malo me pecka to sto, koliko ja vidim samo su tri sportska kluba predvidjena za dobijanje sredstava. Manjim klubovima (karate, judo, plivanje, atletika…) puno, puno bi znacilo kada bi im makar bila uplacena godisnja registracija za takmicare, pa makar seniore…
a koliko ce oni sebi strpati u džep de ba ovo samo oci mazu nece se ni pola uraditi sto je ovdje de ba ljudi nisu oni džba POLITICARI
@SodaLIVE.ba: “Molimo sve posjetitelje da pročitaju Nacrt budžeta i da isti komentarišu.” Pitanja: Da li ce ozbiljni komentari ostati samo kao komentari na portalu ili ce biti (nekako) razmatrani kao prjedlozi za potencijanu reviziju “Nacrt budžeta Općine Lukavac za 2011. godinu”. I (t)ko ima zakonsko pravo da utice na izmjenu istog (pojedinci, grupe, NVO, stranke ili samo skupstinski zastupnici)???
Also :), Neka detaljnija analiza bila bi daleko laksa ako bi ove tabele bile dostupne u excel formatu (puno je “posla” da se iz jpg/pdf prebaci u xls).
POZDRAV SVIMA I HVALA ZA ODSTRANJIVANJE NEPRIHVATLJIVIH KOMENTARA I KOMENTATORA!
svaka cast opstini, 6000 KM za nabavku licensiranog windowsa, treba Vama sedmica jelde da morate onda jos ”Nabiviti” nove racunare.
Pola ovih manjih sredstava ide u dzepove sulje,hase,vase i kojekakvih seljacina sto su zasjeli u stolicu dok su jedni branili i umirali a drugi glumili heroje i krali
Nije lako raspolagati sa tako puno para i siguran sam da ima pozitivnih planova u svemu samo sto mislim da je previse zaposlenih na budzetu kao i da se puno para trosi na MZ Grad kao szto su placanje Komunalnog za uredjenje i odrzavanje dvorista,parkova i uopste grada a da pri tome nikad niko nije poslat da pokosi travu,ambroziju,ostruge…u ostalim MZ ili da li je iko ikada vidio da kamion-usisivac prodje dalje od centra ili da se operu ulice ili bilo sta slicno,pa tako mislim da Opstina ima Kmunalno preduzece samo za centar da se novopridoslim LUKAVCANIMA sredjuje okolis a mi koji smo rodjeni u ulicama takodje GRADA Lukavca dovoljan je odvoz smeca jednom u 15 dana,SRAMOTA!
Nadam se da ce se udostojit platit sta volonterima,ljudi ce i zavrsit volonterski oni nisu uplatili ni marke.
Budžet Općine Lukavac, donosi Općinsko vijeće na svojoj sjednici , nadpolovičnom većinom prisutnih članova datoj sjednici , nikako grupe ili pojedinci , kao što se ovdje neko naivno pita .
Tamo su mandat dobili ljudi , koji su demokratski , od strane većine , izabrani na lokalnim izborima 2008 .
Većinu u našem Općinskom vijeću čine koalicioni partneri SDA i SZ BiH .
Pozdravljam to što je Nacrt Budžeta pušten u Javnu proceduru po Mjesnim zajednicama – gdje svoje primjedbe i prijedloge mogu dati i obični građani .Ovo samo govori o javom i transparentnom radu sdašnjeg saziv .
Ovdje , među komentrima vidim puno kritika , a malo prijedloga .
Moj prijedlog , iako nemam vemena ići u detalje, je povećati izdavanje za Stipendiranje , kako nadarenih učenika , tako i šehidske djece , odnosno djece poginulih boraca ( HVO ).
Ja kao roditelj podrzavam izgradnju novog obdanista za djecu al nikako nemogu podrzati izgradnju nekakvih fontana u centru grada a da u ostalim mjesnim zajednicama neke ulice nisu jos zavrsene.Konkretno mislim na ulicu od Barutnog do Kadijine kuce gdje je uradjena cesta tj. “pista za reli vozace” a nema ni trotoara ni zabrane za teretna vozila a ni ulicne rasvjete a znamo svi dobro da tom ulicom svakodnevno prodje na stotine djece koja idu tom ulicom u skolu.Nikakve fontane svijeta nemogu namirit gubitak samo jednog djeteta,a samo je pitanje vremena kad ce se belaj desiti jer neko misli da djeca u ostalim mjesnim zajednicama ne zasluzuju ni trotoare a kamoli da mastaju o nekim fontanama.
@ Roditelj
E sa tobom se apsolutno slazem, kada je u pitanju ta ulica. Samo je pitanje vremena jer vozi se nenormalno brzo. Trotoar, i to odvojen branicima, jer ondje ni trotoar nece pomoci kad ljudi znaju po 140 da voze.
Sportski savez je dobio 120 000… Gdje ce oni utrositi te pare? Vazniji turniri su vec na budzetu, kao i klubovi koji uzimaju najvise kesha. Koliko sam dugo u sportu, a to je nekih 16 godina, sportski savez nikada nije dao marku mom klubu, a imali smo na desetine drzavnih evropskih prvaka, pa cak i svjetskog prvaka. Vjerujem da ce opet pola novca od sportskog saveza otici Radnickom. Volim Radnicki, ali uzimaju puno novca, a nema rezultata nikakvih. Utusise manje klubove. Imao sam priliku i da pitam jednom odgovorne u opstini da li sportski savez njima salje finansijski plan prije donosenja budzeta, da znaju koliko im kesha treba, i jos vaznije, da znaju na kraju koliko je i na sta utroseno, jer puno para dobivaju… Odgovor je bio, ne. Ne salju finansijski plan, niti se zna na sta su te pare na kraju utrosene. To je bilo za vrijeme Celikovica, ja mislim, mada on po meni nije bio losh, ali eto. Ne znam kakvo je sada stanje. Nisam u toku.
Moj prijedlog je da se povecaju izdavanja i transferi parlamentarnim grupama u OV sa mizernih 50.000 KM na dvostruko ili trostruko vecu sumu ukljucujuci i jednu nulu pride. Da, puno je prijedloga a malo kritika, jer vecinu u Opcinskom vijecu cine kolizioni partneri SDA i SZ BiH. A ako nesto povecamo onda moramo nesto i smanjti – nesto kao Arhimedov zakon(ces, ces po tikvi), pa nije ovo bunar bez dna. Samo nemoj te slucajno ni pokusati da razmisljate da smanjite npr Tekuce Odrzavanje ili nedaj Boze “Place i naknade za troskove zaposlenih” jer sam ja na toj istoj platnoj listi. (upali se sijalica od 40W) a zasto ne bismo povecali Prihode?!? Da, da, prihode: poreze, administrativne, komunalne, opcinske naknade i kazne (slabo kaznjavamo). Vi svi i onako bez veze pricate jer koaliciono vijece sa koalicionim partnerima ce donijeti zadnju i konacnu, nasu odluku.
Dodao bih jos jedan prijedlog je da se povecaju nase Bruto place a pogotovo naknade.Da, puno je prijedloga a malo kritika, jer vecinu u Opcinskom vijecu cine kolizioni partneri SDA i SZ BiH. A ako nesto povecamo onda moramo nesto i smanjti – nesto kao Arhimedov zakon(ces, ces po tikvi), pa nije ovo bunar bez dna. Samo nemoj te slucajno ni pokusati da razmisljate da smanjite npr Tekuce Odrzavanje jer je to moj posao. (upali se sijalica od 40W) a zasto ne bismo povecali Prihode?!? Da, da, prihode: poreze, administrativne, komunalne, opcinske naknade i kazne (slabo kaznjavamo). Vi svi i onako bez veze pricate jer koaliciono vijece sa koalicionim partnerima ce donijeti zadnju i konacnu, nasu odluku.
Upitah i adresirah “@SodaLIVE.ba: …Pitanje” a neko iz malobrojne mase “budzetskih korisnika i stovatelja”, koji su u svom mikro-kosmosu poznati kao istrazivaci anti-materije, trceci pred rudu otvaraju tudja pisma (koja nisu adresirana na njihovo ime) pa jos i nesto kao odgovara (kontradiktorno, naravno kao i uvijek): “Budžet Općine Lukavac, donosi OPCINSKO VIJECE na svojoj sjednici , nadpolovičnom većinom prisutnih članova datoj sjednici , nikako grupe ili pojedinci , kao što se ovdje neko naivno pita ” da bi u sledecem pasusu “Pozdravljam to što je Nacrt Budžeta pušten u Javnu proceduru po Mjesnim zajednicama – gdje svoje primjedbe i prijedloge mogu dati i OBICNI GRADJANI.” ZBOG ovoga i ovakvih “sam i pitao/adresirao pitanje ZA “Soda!LIVE” i PONOVO pitam Soda!LIVE,* i Soda!LIVE samo* (izmedju zvjezdica je dio za one koji ne razumiju) “Da li ce komentari i analize biti prezentirane, mozda od strane “obicnih gradjana” i/ili mozda NVO koje podrzavaju ti “obicni gradjani”, ili mi ovdje samo “mlatimo praznu slamu”? Ako je odgovor pozitivan, onda bi mogao/pokusao uraditi nekakvu analizu ovog nacrta. Premda mikro-analiza (lokalna uprava i lokalni ekonomski odnosi nije moja uza specijanost ali mozda iskustvo u makro-analizi mogu nekome i nama samima pomoci.
Pozdrav za sve koji nisu/ili se ne svrstavaju u sledecoj recenici: “Politicki ili opcenito biti pismen znaci biti i politicki korektan i opcenito kulturan.”
Poštovani,
SodaLIVE.ba će sve konstruktivne komentare proslijediti na sjednicu OV Lukavac. Izvinjvamo se što nismo prije odgovorili na vaše pitanje.
S poštovanjem
Eh upravo tako…samo je pitanje vremena kad ce nam koje dijete nastradati u toj ulici i tada ce biti kasno za bilo kakve reakcije,grupa roditelja iz rudnicke ulice je krenula sa akcijom da se regulise saobracaj u toj ulici i to samo zbog toga sto tom ulicom idu djeca u skolu i ima podrsku od vijeca roditelja u skoli a ja vjerujem i od direktora skole,bili su na razgovoru kod nacelnika koji je obeco da ce pokusati sto prije rijesiti taj problem. U svakom slucaju roditelji nece odustat od svoje djece i ici ce do kraja.
Slazem se stim da treba vise ulagati u mlade sportiste,jer nismo ni svjesni kolko su nam djeca talentovana a nemaju sredstava da se ozbiljnije bave nekim sportom i nemaju nikakve podrske od opstine.Djeca su nam pametna i talentovana i borite se za njih jer to svako dijete zasluzuje…
slazem se sa svima koji su spomenuli stanje za ulicu prema barutnoj stvarno je treba uraditi da bude bezbijedna za sve nas a pogotovo djecu,a sto se tice mladje djece i sporta sramota neka na opstini sta nam rade, imamo klub galeb (plivanje) djeca idu u tuzlu da treniraju i sami snose troskove prevoza i sve za takmicenje a imamo bazen koji ove godine nije ni jedan jedini dan radio , tako je i s ostalim sportovima kod nas stanje uzasno za sport ,rukometni klub imali smo odavnina ,ali pare za njega nema , odbojka isto , a za radnicki daju pare a svaki dan sve su gori i gori na tabeli , svako malo djeci u skoli nam daju letke da se upisuju za neke sportove i slicno ali moramo ih voditi u tuzlu na treninge a imamo sve potrebno da nam budu u lukavcu ,ali nekome to ocito nije na ruku .
i sta ces dobit kad prosljedic komentare na sjednicu OV Lukavac …. mislis da to njih briga hallo bolan Dino il kako ti vec ime … samo se bezze nerviramo i ja i svi ovdje koji pisemo.. to brate moj treba kalasnjikov uzet i poderat do zadnjeg al sve … i u Tuzli isto tako znaci sve … jel ti znas sta se sve moze uradit za ta 3.500.000 koje oni hoce da uzmu za Administraciju i sta ja znam vec .. pa mozes sve ulice da asfaltiras ponovo i da ti ostane para za neznam mozda ulicnu rasvijetu …. pa vidis li ti bolan eto ja sam Tuzlak … i neznam kako se zovu vase ulice ali imam djevojku iz lukavca zivi u Rudnickoj B.B. pa covjece ti kad ulazis u tu ulicu pa pola rasvijete neradi il im je mrsko da naprave a pricate o nekoj firmi iz Doboja koja odrzava tu rasvijetu a imate svoje ljude ARKADA koja odrzava u Tuzli svu mogucu rasvijetu i zaista su extra znaci za svaku pohvalu…. imate onu ulicu sto je pruga isla njom neznam joj ime … pa ni svijetla nema … ??
svaka cast za ulicnu rasvijetu po modracu to je odavno trebalo da se napravi i svaka cast i za Semafor onaj kod Energopetrolove pumpe to je za svaku pohvalu… ali nek prodzu ti vjecnici gradom malo pa ce odma znat sta nedostaje Lukavcu…. a ne uzet 3.500.000 za place … koje ba place … sto nesmanje sebi te plate koje su sad sigurno po 2500 KM … pa onaj ostatak koji su dobili smanjenjem nedaju za grad il sta vec… pa nemoze to tako ljudi dragi….onda da se napravi 3 ili 4 dvorane u Lukavcu da mogu djeca da treniraju po snjegu ili kisi …. pa onda Teniska igralista sa Tribinama ljepo da se sredi… pa onda klizaliste da se po zimi klizu djeca i oni koji to zele …. hallo ba koja plata i koja administracija … zalost ste vi moja Administracijo… jadan je ovaj narod….. al hajd to je najmanji problem kad pogleas ove u kantonu…
Mujic Premijer a cojk po Banovicima tuko i maltretiro Rome i krivicna prijava i sve podneseno al nemoze on bit osudzen jer je premijer… jojjjj dahoce pocet rat.. sve bi ih pobio allahami et….pozzzz svima….
@uzas…..i to sto kazes… za treniranje u vezi plivanja … pa kako mislis da djeca idu na plivanje a napolju -15 ili je kisa i sta ja znam …. moras brate imati zatvoreni bazen.. nemora bit olimpijski ali da se moze ucit da plivaju … a to ima Hotel Tuzla natkriveni i sve unutra super… ali opet kazem …. moze se ljepo izgradit taj bazen za male pare i mislim da se 90% Lukavcana slaze da se bazen ili obdaniste napravi i sta ja znam … ali brate bolje je 3.500.000 dat za Administraciju … de ba sta je vama … pricamo u suplje … ba nerviram se bezze nabit cu sakom ovaj monitor… uzivajte….
“Budžet Općine Lukavac, donosi Općinsko vijeće na svojoj sjednici , nadpolovičnom većinom prisutnih članova datoj sjednici , nikako grupe ili pojedinci , kao što se ovdje neko naivno pita .
Tamo su mandat dobili ljudi , koji su demokratski , od strane većine , izabrani na lokalnim izborima 2008 …”-ovo je za one super naivne, pa i ptice na grani ovde znaju ko vedri i oblači ovim gradom, prvo po običaju naš vični načelnik i naravno glavni bos Tare, izdogovaraju unaprijed obećane cifre( amidžićima, tečićima i dajdžićima raspoređenim po raznim javnim ustanovama), pa se to ko fol malo i raspravlja demokratski na ovim raspravama( koje su samo paravan za njihove malverzacije), eh onda dođe ta ključna sjednica vijeća, naravno opet tu imaju svoju većinu predvođenu nepismenim, polupismenim vijećnicima, sumnjivog morala, čast pojedincima, ovo se odnosi na krivično gonjene, a ima i takvih( kojima je jedino bitno strpat honorar i pojest dobar ručak posle svečane sjednice) a koji su naravno birani demokratski varajući stare i jadne, i eto ti budžeta, opozicija se jadna ušuti ko stara k…a, ukratko-KADIJA TE TUŽI, KADIJA TI SUDI. SRAMOTA
Gdje su podsticajna sredstva za zapošljavanje mladih, kakva kultura, kakav sport-GLADNI SMO, IDIOTI!
Eh moradoh se oglasiti! Vec izvjesno vrijeme pratim komentare pojedinih na razne teme i stvarno neki od vas i prokomentarisu savjesno i smisleno, a neki brate pljujete i tarlahate jezikom bezveze! Ne moze vala bit’ da nista ne valja!
Ljudi dragi, sve je DO NAS!
Neko vece je bila Javna tribna u Domu kulture na kojoj je svaki gradanin mogao uzeti ucesce po pitanju budzeta i dobiti odgovor od Nacelnika licno. I ko je daosao??? Nije bilo 20oro ljudi u sali! I to su mahom bili ljudi iz mjesnih zajednica, koji su morali doc’!Neko od vas gore popljuva dio za plate administraciji?! Pa svi mi radimo za plate! Sta to sad treba ko god radi u bilo kojem organu treba radit’ dzaba? bezveze! Znam znam, sad cete pomislit da sam i ja u nekom organu uprave — e pa nisam! Nego se iznerviram sto smo svi povrsni i sto ni o cemu ne razmisljamo, nego samo znamo bezveze trosit rijeci u prazno!Da se bogdom malo vise angazujemo , bilo bi nam svima bolje!
“Premda mikro-analiza (lokalna uprava i lokalni ekonomski odnosi nije moja uza specijanost ali mozda iskustvo u makro-analizi mogu nekome i nama samima pomoci.”- kaže ovdje jedan samouvjerenik u sebe .Dalje kaže : “ili mi ovdje samo “mlatimo praznu slamu”? ”
Po mom mišljenju ti koji ovdje objavljuješ po 6 – 7 Partija teksta , to nije ništa drugo do ono što si i sam rekao – mlaćenje slame .
Za SodaLIVE.ba
Nadamo se da cete proslijediti komentare na sjednicu OV Lukavac ako ih tko bude htio i procitat…
Grupa roditelja je vec proslijedila zahtjev za regulisanje saobracaja u Barutnoj ulici Komisiji za bezbijednost u saobracaju al bojim se da nema dovoljno podrske od samog rukovodstva MZ Lukavac Mjesto ili im nesmiju iz nekog razloga tu podrsku ni javno dati…
U svakom slucaju roditelji ce se boriti do kraja da nam djeca bezbijedno stignu u skolu,a njima svima nek je na dusu kad se desi ono najgore,a samo je pitanje vremena kad ce se to desiti u onakvoj ulici…
Voljeli bi i molimo Vas da nam proslijedite navedeni zahtjev na email adresu: redakcija@sodalive.ba
S poštovanjem
Najbolje da sav budzet usmjere u izgradnju vjerskih objekata.Neka se odreknu i svoje plate,ti veliki vjernici i pravednici.Sta ce nam sport,kultura,umjetnost…
Kao sto rece Zaratustra “gledano logicki je ispravno,ali sada nije moguce”.
Samo sto Zaratustra ne konta da je sve moguce.
To: Soda!LIVE
UVOD: Opcina je servis gradjana i trebalo bi da se ponasa “domacinski” i da pokusa da bude ili da nadje moduse za “samoodrzivost”, naravno sve u skladu sa mogucnostima i zakonskim regulativama. Svi bi mi zeljeli (ili vecina nas) da Opcina poveca izdatke za Infrastrukturu, Stipendije, Sport, Kulturu i sl. Mozemo kritikovati sto je ovako a nije onako (zbog cega vise ide Radnickom a manje Galebu ili sl.) ali moramo postaviti pitanje/a: “Kako “namaknuti” dovoljno novca za sve navedene potrebe i kategorije?” ili “Kako pomoci, podrzati ili usmjeriti sportske, kulturne, humanitarne, NVO, i sl. kolektive i organizaciej ka/prema potencijanim finsncijskim izvorima i projektima?” Na ova i slicna pitanja Opcina bi trebala pronaci odgovore (ljudi primaju platu za to/ i vrijeme je da se pocnu mijesati u svoj posao), kao i vjecnici OV, koje smo mi OBICNI GRADJANI birali, a koji primaju naknade za svoj (ne)rad. Ali ako prepustimo sve ovo u njihove ruke ili cekamo da dodju neka “bolja” vremena (npr. promjene na sledecim izborima koje aprior ne znace promjenu u kvalitativnom smislu) onda je bolje da se prepustimo bujici beznadja jer mi nismo svjesni svoje nesvjesti i gdje se BiH trenutno nalazi u ekonomskom smislu, npr u odnosu zemlje u okruzenju, SRB i HRV (uvazavajuci sve historijsko/povjesne cinjenice koje nisu tema ove analize jer je u pitanju plan “schedule” ili “forecast” a ne “past & history”) … nisu ove zemlje u puno boljoj poziciji ali barem znaju na kojoj su tako da mogu napraviti plan “spashavanja”, sto se spasiti da. Vec je poznato da nije lako “teoriju” sprovestu u “praksu” tj “plan” u “djelo” … lakse rec nego uraditi pogotovo zbog ali bez …bla,bla,bla :)Da ne duljim, dole su neke zabiljeske i NAPOMINJEM: NE VIDIM RAZLOG DA NEKO ODGOVARA ILI KOMENTARISE DOLE NAVEDENO jer ovo analiza je adresirana na Soda!LIVE sa ciljem da pomogne potencijalnom predlagacu izmjena i/ili dopuna pomenutog nacrta:
A. Prihodi
Planirani Uk.Prihodi za 2010 bili su oko 17.5M, a izvrseno za prvih sest mjeseci 5.5M ili oko 30% ; Kako “izvrsiti” jos 12M od VII-XII/10?
Planirano za 2011 je oko 13M ili 26% manje nego u 2010.
I Porez na dobit: sledece stavke nisu ukljucene u plan za 2011: 1.Poreza na dobit; 2. Porez na place i 7. Ostali porezi (oko 370.000 KM planirano za 2010) ; predpostavljam da se ovi porezi vise ne idu u Opstinski Budzet?!?
II Neporeski Prihodi: 8M u 2010 prema 6M u 2011
1. Ostali prihodi od imovine
1.1 Prihodi od iznajm.opcins.mater.imovine 20.000 u 2010 a 2000 u 2011 = zasto? Da li zbog opcenite ekonomske krize ili je neki drugi uzrok za 10 X manji prihod od iznajmljivanja? Da li postoji mogucnost da se ova stavka poveca ili minimalno izjednaci sa 2010?
Prijedlog: Trebalo bi utvrditi koja je to “opcins.mater.imovina” koju se moze po nekakvim ekonomsko-konkurentnim cijenama ponuditi i iznajmiti. Napraviti plan i analizu sta i kome bi bilo interesantno ponuditi od ove opcinske imovine, cak i na ustrb radnog prostora uposlenika opcine.
2.6.0 Naknada za uređenje građevinskog zemljišta u poslovnoj zoni nije projektovana za 2011, a u 2010 je oko 240,000. Zasto?
2.6.1. Naknade za korištenje i uređenje GZ 3M u 2010 a 1.7M u 2011 sto je 43% manje; Da li to znaci da se nekako GGZ (ili planira) smanjilo (ako se ne varam placa se po m2 i poziciji) ili ce se smanjiti zbog globalnog zagrijavanje? (Sala mala )
Posebno “bode oci” 2.7.Naknada za zauzimanje javnih površina 2,000 KM plan i 3,000 izvrseno u prvih 6 mjeseci a 0,00KM za 2011? Mislim da ovdje ima prostora za “namicanje”novca u Ocinsku kasu. Prijedlog: Iznajmiti (periodicno/sezonski) sve ekonomski/ekoloski/estetski iskoristive javne povrsine. Ako u ovu kategoriju ulaze baste kafica ili neke isturene nadstresnice poslovnih objekata = dopustiti uz redovnu naplatu neke ekonomski opravdane cijene istoga (bolje 1000 po 10KM nego 10 po 100KM)!
2.8. Naknada od eksploat.mineral. sirovina i naknade od koncesija: projektovano je smanjena za oko 0.5M ili oko 60% za 2011 u odnosu na 2010; Da li ima ovdje ikakve mogucnosti? Vidim da je aktuelno naplaceno samo 20tak hiljada?
2.16. Neplanirane uplate – nepoznata vrsta prihoda ; trebalo bi osmisliti kako povecati nepoznate vrste prihoda Salim se naravno…. naravno da treba znati od koga je i kako novac dosao ali “neplanirane” o tome se da ozbiljno razgovarati (za ovo mi treba malo vise vremena da malo “pronjusim”)
2.17. Prihodi po osnovu sudskih izvršenja 10.000 (2010) vs 720.000 (2011); ovo je dobro ako bude implementirano i ako sudstvo odradi svoje … a u vezi stim i “3. Novcane kazne” 3,500 (2010) i 2,100 (2011) a mislim da u Lukavcu ima “ovog materijala” ali samo da bude “ni po babu ni po stricevima” … a za ovo treba svjest gradjana i identicni arsini (zakon isti za sve).
III Tekuce potpore (Grantovi) 853,874 u 2010 a samo 152,650 u 2011? Znamo da su usmjerana sredstva ali postoji li mogucnost za dodatne grantove kroz razne projekte podrske lokalne zajednice od domacih i stranih kako lokalnih tako i medjunarodnih institucija? (I za ovo mi treba malo vise vremena da malo “pronjusim” i pokusam pronaci)
Gdje ode ili ce otici “C. Neraspoređeni višak prihoda”? Hoce li biti rasporedjen ove ili je planiran za sledecu godinu ali da li ce onda biti/da li treba planirati ovaj dio i za sledecu godinu?
… nastavak slijedi (ako bude slobodnog vremena) … Pozdrav 🙂
@Soda!LIVE: Najvjerovatnije ostatak analize i komentara sa preporukama cu poslati na e-mail redakcije da postedim OBICNE GRADJANE historijskih prica “Broja Jedan” 🙂 .. ljubitelji stripova znaju o kome i cemu je rijec!
Vama SVIMA pozdrav!!! ………a za nikogovice pozdrav od ROKA uz pjesmu “Minimalizam” od Letu Stuke!
Slažem se sa komentatorom RODITELJ ,ne traži se ništa nemoguće, niti se ovim komentarima nekoga optužuje ili nedaj bože pljuje.Ovdje se samo radi o brizi i sigurnosti prvenstveno djece pa onda ostalih stanovnika ,,nove ulice” od Kadijine kuće prema Barotnom.Ako ova ulica ne dobije rasvjetu i trotoar ona će biti ,,ULICA STRAHA”jer svakodnevno brinemo za djecu a tako isto i za odrasle.Ustvari ova ulica je ne završena jer bez tih elemenata saobraćaja nije trebala niti biti građena …bili smo rahat kad je bila pružna jer voz nije saobraćao i nismo imali brige hoće li se našoj djeci nedaj bože dogoditi nešto na putu do škole i obratno,a da ne govorim o tome kako se vozi u ovoj ulici i koje su to brzine.Pogotovo o sigurnosti pješaka kada se mimoilaze kamioni i autobusi, pješak bi trebao skočiti u kanal.Imala bih šta pisati danima. Iskreno se nadam da će se ovdje nešto riješiti i da ćemo skinuti jedan dio brige ,te da će vijećnici OV Lukavac ozbiljno razmotriti zahtjeve koje su uputili kako direktor O.Š.,,Lukavac Mjesto” tako i RODITELJI djece iz MZ Lukavac Mjesto
Ma daj Majke i Roditelji posaljite im zahtjev i koju sliku na uvid a ako nema para u budzetu za tu ulicu i dovrsetak Rudnicke sa trotoarima neka naprave pjesacku stazu od barutne ulice pa mozemo i mi debeli iz T. Lukavca malo jogirat i skidat kile a oni iz Grada posto su uvijek bili odvojeni od sela T. Lukavac ili livadom ili razmisljanjem:zapusti seljake preko pruge ili stadiona nisu nam ravni, neka sebi grade setalista i fontane i nek im komunalci nose smece iz stanova a ne iz kontejnera kao i ostale kucne aktivnosti…kosenje travnjaka(u T.Lukavcu ostruznjaka-zmijanjaka)ne bi li nam ostali debeli i napuhani Gradjani(cast vecini izuzetaka, a svi mi bili debeli i zdravi)
e moj @Nermine …. za 2 godine su izbori pa dobro gledajte koga cete da zaokruzite …..
pamet u glavu a do izbora valja se borit ovako kako jest …nema ti druge … a kad dodzu izbori onda ljepo olovku u ruke i zaokruzis onog za koga mislis da bi najbolji bio za Lukavac … a ne da i sljedece 4 godine smece odvoze svakih 15 dana da ulica jedna kojom djeca idu u skolu nema ni rasvijete ni trotuara ni usporivaca brzine… al sto se nerviras bezze moj Nermine … pa vi niste grad jer takve ulice se prave samo u Lukavcu gradu dole kod Trga tako da nemoj da te to zabrinjiva…. a Rudnicka sta joj ostane ….
care moj sljedeci put olovku u ruke i goni gamad iz Lukavca care…..pozzzz
@TuzlaK
Nema mi TITE vec dugo na listi ali sam glaso na proslim za jednog sto ga kopira,samo ima bradu i spasava ljudske zivote.Ne mogu ja u demokratiju kad ostale niko nije uputio da politika nije vjera i nacija i mdokle god se narod ne uputi bit ce mogucnosti za RAT a nekima i godi jer isplivaju sa dna.ZA SADA IZVUCIMO STO VISE MRVICA IZ BUDZETA ZA NA SOSTALE.HVALA U SVAKOM SLUCAJU!