Cilj kampanje je podizanje svjesnosti građana o bitnosti kupovine i odabira domaćih proizvoda pri kupovini kao i kreiranje pozitivnijeg ambijenta za poduzetništvo u Tuzlanskom kantonu.
Koncept ovog projekta je da se restuktuiranjem naše svakodnevne potrošnje, odabirom domaćih proizvoda i proizvođača, uz isti kvalitet ali uz malo pažnje, život u BiH može učiniti kvalitetnijim i perspektivnijim.
Vanjskotrgovinski deficit BiH prošle godine je iznosio oko 7,5 milijardi KM. Samo mesa i mesnih prerađevina je u BiH uvezeno 227 miliona KM, žitarica 252 miliona KM, mlijeka 142 miliona KM, alkoholnih i bezalkoholnih pića 224 miliona KM, farmaceutskih proizvoda 553 miliona KM. Svi ovi proizvodi proizvode se i u Bosni i Hercegovini i imaju kvalitet.
Kupovinom stranih proizvoda građani BiH financiraju oko 75.000 radnih mjesta u inozemstvu. Iz zemalja regije u Bosnu i Hercegovinu prošle je godine uvezeno prehrambenih proizvoda u iznosu od 1,5 milijardi KM. Ako se po glavi stanovnika u BiH na mjesečnoj osnovi na domaće proizvode potroši 100 KM, onda u toj zemlji mjesečno može ostati 4,5 milijarde KM.
“Pridružite nam se jer ova akcija svakako zaslužuje našu zajedničku pozornost ali i nudi konkretne indikatore kao što su nova zapošljavanja, sigurniji penzioni fondovi, bolja zdravstvena zaštita i kvalitetnije obrazovanje. Ovo nije oglašivačka kampanja nego poziv ili edukativna akcija čijim pojedinačnim prihvatanjem vlastitog učešća se pridružujemo najuspješnijim kompanijama koje iskazuju svoju društvenu odgovornost prema vlastitoj zemlji” zajednički je poziv svih subjekata uključenih u realizaciju kampanje.
Kroz kampanju “Prepoznaj domaće – Budi ponosan – Made in BiH” će biti promovisane i neke konkretne kompanije, a među njima i Coly Company, Lović & Co i Kongekcija F.B.M sa područja općine Lukavac.