fbpx

SISECAM SODA: Oglas za prijem u radni odnos u Lukavcu

5 min. za čitanje

Şişecam je jedan od najvećih globalnih investitora u Bosni i Hercegovini. Vodeći se proizvodnom politikom utemeljenoj na visokim performansama kao i konstanom razvoju. Şişecam je u okviru svojih inostranih ulaganja, svoje prvo ulaganje u Bosni i Hercegovini ostvario kupovinom Fabrike Sode Lukavac u procesu privatizacije 2006. godine. Društvo Şişecam posluje na 4 kontinenta, u 14 država, ima 44 fabrike i zapošljava skoro 22.000 radnika. Ostvaruje prodaju u više od 150 zemalja u svijetu.

Şişecam u svojim fabrikama u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Turskoj i SAD ostvaruje ukupnu godišnju proizvodnju od 5 miliona tona sode. Şişecam je četvrti najveći proizvođač sode u Evropi, a osmi u svijetu.

Sisecam soda Lukavac d.o.o. je jedna od najuspješnijih privatizacija u Bosni i Hercegovini, i dobitnik je nagrada za “Najuspješnijeg stranog investitora” izdate od strane Agencije za unapređenje stranih investicija BiH (FIPA), dobitnik prestižne “Silver Stamp” nagrade kao rezultat mnogobrojnih uspješnih aktivnosti. Sisecam soda Lukavac d.o.o. u okviru tradicionalnog izbora 100 najvećih u BiH u organizaciji Poslovnih novina dugi niz godina zauzima vodeće pozicije za: „Velika preduzeća po ukupnom prihodu”, „Velika preduzeća po izvozu” i „Velika preduzeća po neto dobiti”.

Zajednica, koja opskrbljuje veliku većinu svojih sirovina iz zemlje i izvozi cjelokupnu proizvodnju u inostranstvo, predstavlja dodatnu vrijednost za privredu Bosne i Hercegovine. Tri osnovna proizvoda su teška soda, laka soda i soda bikarbona koji se koriste kao sirovine za industrijsku proizvodnju stakla i deterdženata, kao i proizvodnju hemijskih supstanci, tekstila, sistema za preradu vode, te u sektorima hrane i hrane za životinje.

Tražimo kandidata koji će biti dio naše kompanije na sljedećoj poziciji:

Viši referent u magacinu gotove robe

Uslovi koje kandidati treba da ispunjavaju su:

  • Diplomirani ekonomista (Ekonomski fakultet-240 ECTS);
  • Minimalno 6 mjeseci iskustva na poslovima organiziranja i planiranja proizvodnje i/ili otpreme;
  • Obavezno znanje engleskog jezika;
  • Poznavanje rada na računaru: MS Office paket (Excel, Word, Powerpoint, MS Project), prednost imaju kandidati koji imaju iskustvo rada u SAP-u i/ili u programima za terminski utovar u vezi organiziranja otpreme, ostale vještine su poželjne;
  • Umijeće organiziranja, komuniciranja i planiranja;
  • Samoinicijativa.

Opis poslova:

  • Kontroliše stanje zaliha ambalažnog i drugog potrošnog materijala, te u skladu sa potrebama izuzima isti iz centralnog magacina.
  • Kontroliše ispravnost zaliha gotovog proizvoda i prati tačnost smjenskih izvještaja.
  • Dodjeljuje termine utovara u sistemu za organizaciju utovara.
  • Pravi plan pakovanja gotovih proizvoda u skladu sa planom prodaje i nivoom zaliha u silosima.
  • Unosi podatke smjenskih izvještaja u dnevne i mjesečne izvještaje i u SAP.
  • Kreira zahtjevnice za nabavku materijala i usluga u SAP-u.
  • Kontaktira i sarađuje sa drugim službama oko rasporeda proizvoda po silosima.
  • Kontaktira službe održavanja u cilju rješavanja nastalih problema.
  • Po potrebi i uz odobrenje nadređenog šalje interne naloge za izvršenje potrebnih poslova.
  • Rad u excel-u, SAP sistemu i LA transport management sistemu.
  • Kontroliše i radi uredno arhiviranje svih dokumenata.
  • Po potrebi organizuje prebacivanje dokumenata u centralnu arhivu.
  • Kontroliše rad smjenskih poslovođa, izvođača radova i poštovanje planova i svih propisanih odredbi. Dokumentuje nedostatke i izvještava nadređenog.
  • Vrši komunikaciju sa svim relevantnim službama telefonski i putem e-maila.
  • Prati i planira pripremu proizvoda u skladu sa zahtjevima kupaca.
  • Sarađuje sa službom prodaje oko dizajna posebnih naljepnica i priprema iste u programu za izradu naljepnica te ih stavlja smjenama na raposlaganje.

Nudimo Vam:

  • izazovno okruženje;
  • mogućnost izgradnje zavidne karijere;
  • fleksibilne beneficije koje se temelje na vještinama kandidata.

Ako mislite da ispunjavate potrebne uslove za zasnivanje radnog odnosa na navedenom radnom mjestu, imate adekvatna stručna znanja, spremni ste za dinamičan i odgovoran posao, dodatna stručna usavršavanja, stimulacije i profesionalan razvoj dostavite svoj CV elektronskim putem preko linka:

Prijava – Viši referent u magacinu gotove robe

Oglas ostaje otvoren 7 dana od dana objavljivanja.

Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments