Şişecam je jedan od najvećih globalnih investitora u Bosni i Hercegovini. Vodeći se proizvodnom politikom utemeljenoj na visokim performansama kao i konstanom razvoju. Şişecam je u okviru svojih inostranih ulaganja, svoje prvo ulaganje u Bosni i Hercegovini ostvario kupovinom Fabrike Sode Lukavac u procesu privatizacije 2006. godine. Društvo Şişecam posluje na 4 kontinenta, u 14 država, ima 44 fabrike i zapošljava skoro 22.000 radnika. Ostvaruje prodaju u više od 150 zemalja u svijetu. Şişecam u svojim fabrikama u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj i Turskoj ostvaruje ukupnu godišnju proizvodnju od 2,2 miliona tona sode. Şişecam je četvrti najveći proizvođač sode u Evropi, a osmi u svijetu.
Sisecam soda Lukavac d.o.o. je jedna od najuspješnijih privatizacija u Bosni i Hercegovini, i dobitnik je nagrada za “Najuspješnijeg stranog investitora” izdate od strane Agencije za unapređenje stranih investicija BiH (FIPA), dobitnik prestižne “Silver Stamp” nagrade kao rezultat mnogobrojnih uspješnih aktivnosti. Sisecam soda Lukavac d.o.o. u okviru tradicionalnog izbora 100 najvećih u BiH u organizaciji Poslovnih novina dugi niz godina zauzima vodeće pozicije za: „Velika preduzeća po ukupnom prihodu”, „Velika preduzeća po izvozu” i „Velika preduzeća po neto dobiti”.
Zajednica, koja opskrbljuje veliku većinu svojih sirovina iz zemlje i izvozi cjelokupnu proizvodnju u inostranstvo, predstavlja dodatnu vrijednost za privredu Bosne i Hercegovine. Tri osnovna proizvoda su teška soda, laka soda i soda bikarbona koji se koriste kao sirovine za industrijsku proizvodnju stakla i deterdženata, kao i proizvodnju hemijskih supstanci, tekstila, sistema za preradu vode, te u sektorima hrane i hrane za životinje.
Tražimo kandidata koji će biti dio naše kompanije na sljedećoj poziciji:
- Referent za odnose sa kupcima i upravljanje narudžbama
Uslovi koje kandidati treba da ispunjavaju su:
- Diplomirani ekonomista (Ekonomski fakultet-240 ECTS);
- Obavezno znanje engleskog jezika;
- Poželjno poznavanje i drugih stranih jezika;
- Poznavanje rada na računaru: MS Office, ostale vještine su poželjne;
- Umijeće organiziranja, komuniciranja i planiranja;
- Samoinicijativa.
Opis poslova:
- Provjera faktura u pogledu ostvarene prodaje;
- Ažuriranje informacija o kupcima (uslovi rada, adresa, naziv, itd.);
- Praćenje podataka o inventaru u relevantnim regijama/grupama proizvoda;
- Praćenje informacija o popustima, promocijama itd. svake grupe kupaca i ažuriranje informacija u relevantnim sistemima;
- Priprema, raspoređivanje, unosi i kontrola cjenovnika u sistem, kontrola ugovora i komercijalnih uslova;
- Kreiranje i održavanje politika, procedura, priručnika za obuku i izvornih materijala u Sektoru za prodaju;
- Upravljanje svim tehničkim aspektima ključnih prodajnih sistema (CRM, ERP, online sastanci, itd.) zajedno sa IT službom;
- Upravljanje i održavanje podataka o prodaji zajedno sa prodajnim timovima u CRM-u i drugim softverskim programima kao što je Portal za kupce;
- Upravljanje, kontrola i osiguranje realizacije svih procesa koji se odnose na prikupljanje, obračun i konsolidaciju podataka i dokumenata, te komunikaciju sa potrebnim internim i eksternim saradnicima;
- Pružanje podrške digitalizaciji i automatizaciji gdje je to moguće zbog smanjenja troškova;
- Omogućavanje dostupnosti portala za kupce kroz grupe proizvoda zajedno sa timom za tehnologiju i analitiku;
- Izvršavanje zadataka zadatih od strane pretpostavljenog blagovremeno i sa očekivanim kvalitetom;
- Učešće u projektima koji se realizuju pod rukovodstvom Rukovodioca i Izvršnog direktora;
- Priprema podataka za Rukovodioca i Izvršnog direktora u svrhu kreiranja dnevnih, sedmičnih i mjesečnih izvještaja, analiza i podrška u ažuriranju navedenih izvještaja;
- Pružanje podrške Rukovodiocu i Izvršnom direktoru u poduzimanju korektivnih radnji i/ili pružanje operativnog uvida u neostvarene ciljeve u izvještajima o učinku i ključnim indikatorima učinka;
- Blagovremeno prijavljivanje problema Rukovodiocu i Izvršnom direktoru i pružanje podrške u procesu pronalaženja rješenja kroz pregovore.
Ako mislite da ispunjavate potrebne uslove za zasnivanje radnog odnosa na navedenom radnom
mjestu, imate adekvatna stručna znanja, spremni ste za dinamičan i odgovoran posao, dodatna stručna
usavršavanja, stimulacije i profesionalan razvoj dostavite svoj CV elektronskim putem preko linka:
Oglas ostaje otvoren 10 dana od dana objavljivanja