Proces certificiranja je uobičajena praksa u zemljama Evrope, a primjenjuje se i u Republici Srpskoj. U Federaciji BiH to je novina i predstavlja izuzetno važan korak u unaprijeđenju rada u oblasti turizma.
Ministarstvo trgovine, turizma i poduzetništva Tuzlanskog kantona uvelo je obavezu posjedovanja licenci za sve agencije, a što je urađeno u skladu sa novim Zakonom o turističkoj djelatnosti, koji je Skupština TK usvojila 2014.godine. Agencije trebaju ispuniti zahtjevne uslove što za one koji se dugo i kvalitetno bave tim poslom neće predstavljati problem. Sam proces licenciranja traje maksimalno pet dana.
Cilj je podizanje nivoa sigurnosti putnika i omogućavanje garancija da će uslugu koju plate i dobiti. Za resorno ministarstvo to će značiti i uvid u tačan broj i kvalitet agencija koje se bave putovanjima i koje nude turističke aranžmane. Očekuju da će sve agencije podnijeti zahtjeve u roku od tri mjeseca. Tada će biti napravljena jedinstvena baza podataka i objavljena na stranici Vlade TK.
Obaveza putničke agencije je da pokaže klijentu licencu, program putovanja i kopiju police osiguranja ili bankovne garancije prije zaključenja ugovora. Iz Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja TK pozivaju građane da prije svakog putovanja obavezno traže licencu na uvid.
Licenca se obnavlja svake tri godine, a može biti oduzeta agenciji ukoliko dobije tri prekršaja. U tom slučaju agenciji se zabranjuje rad na period od najmanje godinu dana.