fbpx
Ad image

Završeni radovi na izgradnji savremenog pružnog prelaza!

1 min. za čitanje

Danas su završeni radovi na modernizaciji pružnog prijelaza u ulici Lukavačkih brigada, koji je godinama u izuzetno lošem stanju, što će značajnoj mjeri doprinjeti sigurnijem saobraćanju vozila i poboljšati uslove korištenja pružnog prijelaza.

Radovi koji su počeli u utorak, 16. maja završeni su u nedjelju 21. maja a pružni prelaz je pušten danas.

Pružni prelaz i raskrsnica Petrak otvoreni su za saobraćaj po planu. Iako je bilo vremenskih neprilika radovi nisu kasnili. Jedino što nismo završili je iscrtavanje linija. Nije moglo na mokroj podlozi. Izjavio je Edin Delić, načelnik Općine Lukavac.

OZNAKE:
Podijeli ovaj članak
19 komentara
Subscribe
Notify of
19 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments

Bas mi je drago da je rijeseno ovo ……. svaka cast ! sada se pojavljuje novi problem da ce skoro biti nemoguce iz ulice od doma kulture skrenuti lijevo ili pravo. Kruzni tok bi bio najbolje rijesenje ( ali rampa je u blizini?!).Ako ima neko strucan da izlozi misljenje?

S obzirom da rampa i pruga sluze samo Koksari u Rudniku i uvijek na stetu gradjana Lukavca, te 2 parazitske kompanije bi morale finansirati ili izmjestanje pruge ili neku varijaciju podvoznjaka/petlje/itd.

znaci sklonjena je jedna grba , sad treba napravit dvije?

Ležeće policajce na pola puta do a.stanice i prije ulaza za Omegu. Time će se značajno usporiti vozila koja dolaze tim smjerovima a olakšati izlazak vozila na tu traku ili prelaska preko nje a da se ne uguši sama raskrcnica kod petraka

Bravo

Super uradjen pruzni prelaz, zasluzuje sve pohvale.

Cestitam nasem nacelniku za veliko zalaganje.

Sve se može kad se hoće ali uvijek treba para,,,,,,dobar posao,,,šta je sledeće načelniče….lp..

Načelniče, svaka Vam čast. Konačno se u Lukavcu pojavio neko ko ima viziju da Lukavcu vrati sve one atribute grada. Bilo je vrijeme da se ostavimo pravljenja Bokavića ili Devetaka od Lukavca kao sjedišta opštine. Da građani izabraše lošeg “čitača” Amira sad bi smo imali dašak Gnojnice u našem Lukavcu, ovo je ionako, bar do danas, ličilo na kolski prelaz.

hahahaha pa nije lafinas napravio nego Zeljeznice Federacije

Pa nije načelnik napravio pružni prelaz već zeljeznice FBiH to je bilo u planu prije nego što je izabran načelnik koji god da je izabran to je investicija željeznica FBiH.

Po meni bi sad trebalo iz ulice od doma kulture staviti zabranu skretanja lijevo, također kad se ide od doma zdravlja staviti zabranu skretanja lijevo i smanjilo bi se cekanje o gužva na rskrsnici. Ako vec nema uslova za krizni tok postaviti video nadzor sa pravom nadziranja mup-a. Jedino još što bi trebalo da se uradi šetalište neko

SVAKA ČAST ZA PRUŽNI PRIJELAZ OVO DO SADA JE BILA STVARNO SRAMOTA ALI SAD JE OVO DRUGA SLIKA I SUPER MODERNI PRIJELAZ PREKO PRUGE DAVNO JE TO TREBALO NAPRAVITI ALI ETO NIKAD NIJE KASNO SVAKA ČAST JOS JEDNOM NEZNAM SAMO KO J ZASLUŽAN ZA OVO JER NE ŽIVIM DOLE ALI SAM RODJEN U LUKAVCU I NARAVNO VOLIM LUKAVAC.LIJEP POZDRAV SVIM LUKAVCANIMA

Boze sacuvaj, nije ovo nacelnik ni opstina finansirala nego Zeljeznica Federacije,on se samo dosao fotografisat tj nacelnik…Ko ne vjeruje neka se informise a ne samo buba bezveze i fali ga…

I jos zaboravih napisati ovo kome je savremeni pruzni prelaz taj je samo do Tuzle isao, al sta ces ima i takvih u ovom vijeku…

Odlicno uradjeno,a istina je da ce biti teze iz sporednih ulica izaci.Semafor kod mesketa prije raskrsnice bi bio od pomoci po mom misljenju.Kruzni nema sanse da se moze napravit,mislim gdje da ga stavis?petlje podvoznjaci,nema proostora.

Bolje išta, nego ništa. Nego pošto su,koliko se vidi na fotografiji, metalni elementi -pitanje je koliko će dugo izdržati sav taj teret . Postoji realna opasnost da se pomjere i brzo stradaju jer su relativno lagani. To u Austriji rade sa specijalnimbetonskim elementima. I to ne samo prelaze , nego je kompletna trasa tramvaja obložena tim betonskim elementima između kojih postoje pecijalni dihtunzi koji ne dozvoljavaju prodor vode, jake vibracije i amortizuju pritisak. Da napomenem da pored tramvaja , preko takvih saobraćajnica se odvija kompletan saobraćaj uključujući i kamione sa teškim tretom.Osim toga, pješaci nisu mnogo profitirali jer oni prelaze paralelno sa automobilima. Trebalo je i promijeniti rampe.Ove su zastarile. Postoje mnogo modernije, “dvokrake”,koje su postavljene sa dvije strane i potpuno su automatske i sa ugrađenim zvučnim i svjetlosnim signalima. Sve u svemu ovo je palijativno rješenje te se nadamo da će se u budućnosti pronći sredstva od kojih veliki dio treba da snese industrija i njihovi strani vlasnici. Zato – sabur i bez euforije.

Koji je ovom načelniku , jel mu ko javio da je predizborna kampanja završena ima već skoro godinu dana?. Pa tip je stvarno odvalio, pa jel on misli 4 godine ovako da gledamo ove populističke jeftine fore?, GLASAO SAM ZA NJEGA, al ovo veze sa životom nema, pa daj sjaši ljudino malo, nisi ni malo fotogeničan – treba ti to neko reć više

da li će iscrtati horizontalnu signalizaciju? sad nema ograničenja na raskrsnici jer su svu horizontalnu signalizaciju “odnijeli” sa starim asfaltom a vertikalne i onako nema.
Tako sad važi prvenstvo desne strane tj. oni koji idu od cementare prema autobuskoj stanici moraju stati i propustiti one koji dolaze sa desne strane tj. od doma kulture…mogli su to barem završiti.