Međutim, postoje i oni koji i na ljudskoj patnji žele profitirati, a prvi u redu su bili marketing “stručnjaci” iz Jane. Naime, u doba kada su Bosanci i Hercegovci masovno kupovali vodu za stanovnike poplavljenih područja, na Facebooku se pojavio sponzorisani post ove vode, uz vrlo neprikladan slogan “Ništa u životu nije slučajno”.
Ono što je dodatno razbjesnilo bh. građane je i činjenica da je Konzum u BiH na svojim policama nudio isključivo vodu “Jana”, te da ju je u Banjoj Luci u svojim marketima prodavao po astronomskim cijenama. Ako ne vjerujete, pogledajte ovaj račun…
I dalje se trebamo žaliti kako je loše stanje kod nas, nema se, neka besparica, a prvi smo mi koji nemamo nikakav sistem za zaštitu domaćih proizvođača. Neko mi jednom reče da kupuje uvoznu hranu jer je kvalitetnija i ukusnija. Halooo, voda vam ukusnija
MI nikako da se naviknemo na kapitalizam i njegovu logiku.Jedina kategorija koju kapitalizam priznaje je profit emocije tu ne igraju nikakvu ulogu jedino ako se i one mogu prodati.Makar imamo mogućnost izbora pa možemo birati ono što je za nas bolje i povoljnije.Ova situacija sa poplavom se koristi očito za prljave kampanje protiv konkurencije
Bolje je pitanje :Kako trgovci u BiH zarađuju na muci svojih sugrađana?