Kupci i gosti u šest država bivše SFRJ najljubaznije se uslužuju u Sloveniji, Hrvatska je na drugom mjestu, Crna Gora na trećem, a na začelju je BiH, podaci su jednog istraživanja. Istraživanje o osnovama lijepog ponašanja, odnosno kvalitetu usluge, sprovedeno je od 2. do 12. novembra, a tajni kupci u Hrvatskoj i zemljama regije posjetili ukupno oko 800 maloprodajnih i ugostiteljskih objekata.
U svim zemljama, Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji, tajni kupci pažnju su usmjerili na pet osnovnih elemenata dobre usluge – početni pozdrav, osmjeh, nuđenje pomoći, zahvalnost i završni pozdrav. Istraživanje je pokazalo da se u svim zemljama ljubaznije dočekuju i uslužuju gosti u ugostiteljskim nego kupci u maloprodajnim objektima.Prema rezultatima istraživanja, najbolji rezultat od 76,15 odsto postigla je Slovenija, a slijedi Hrvatska sa ukupnim rezultatom 72,61 odsto.Treća je Crna Gora sa 72,13 odsto, Makedonija 67,62 odsto i Srbija 64,78 odsto, dok je na posljednjem mjestu BiH sa ukupnim rezultatom 57,43 odsto.
(SodaLIVE.ba/SRNA)
Nishta novo 🙁