Na 2.000 metara kvadratnih zatvorenog i 1.000 metara kvadratnih otvorenog sajamskog prostora do sada je potvrđen dolazak oko 150 izlagača iz Hrvatske, Srbije, Mađarske, Bugarske, Slovenije, Njemačke, Turske, Makedonije, BiH, a još se čeka potvrda učešća od izlagača iz Albanije, Indonezije i Indije.
– Sudjelovanje na ovakvom sajmu kvalitetna je osnova za sticanje novih kontakata i razmjenu novih ideja, kao i za globalni pristup turističkom tržištu i ciljanom marketingu prema domaćim turističkim destinacijama. Cilj nam je promovirati bh. turistički potencijal i afirmirati autentičnost i autohtonost domaćih turističkih proizvoda, izjavio je Izet Nuhanović, direktor lukavačkog sajma.
Pored izložbenog dijela, sajam će obogatiti sada već tradicionalni prateći sadržaji: prezentacija gastro ponude BiH (Festival hrane i pića), gdje udruženja žena, hoteli i restorani predstavljaju kulinarske specijalitete svojih krajeva i na taj način čuvaju od zaborava stara bosanskohercegovačka jela i pića, takmičenje ugostiteljsko – turističkih škola, koje iz godine u godinu privlači sve veći broj takmičara, brojni seminari i stručna predavanja iz turizma i bliskih djelatnosti.
Tu su i sportska takmičenja ( kajakaške utrke, prezentacija ronilačkog sporta, sportski ribolov, itd.) te bogat kulturno-zabavni program.
Lukavački sajam se i ove godine održava pod generalnim pokroviteljstvom Ministarstva okoliša i turizma FBiH, a medijski pokrovitelji sajma su Federalna novinska agencija – FENA, Federalna televizija, medijski koncept „Turizam plus“, Radio Stari Grad, Radio BH1, RTV Tuzlanskog kantona, RTV Lukavac, Lukavački info portal | SodaLIVE.ba i drugi.
Na proteklom sajmu, 2010. godine, prisustvovalo je 10.000 posjetilaca, a u 2011. očekuje se oko 15.000 posjetilaca, saopćeno je iz lukavačkog sajma.
(SodaLIVE.ba)