Coca-Cola pića stižu do kupaca u različitim ukusima, ali njihov najnoviji izum može da nekim ljudima podigne obrve zato što sadrži mlijeko.
Ovaj gigant je pustio u probnu prodaju novo “živahno” piće koje se zove “Vio” po cijeni od 1.50 dolar.
Novi napitak je izrađen od obranog mlijeka pomiješanog sa gaziranom vodom, aromitozovano je voćem i zaslađeno šećerom od šećerne trske.
Možete birati ukuse šumećeg limuna, breskve i manga, tropske kolade i mešavine bobičastog voća, a pića su puštena u prodaju u Njujorku i upakovana u šarene luksuzne aluminijumske boce.
“Lansiranje ‘Vio’ napitka je uzbudljiv događaj za potrošače”, rekao je portparol britanske divizije kompanije.
“Ipak, trenutno ne planiramo da prodajemo ‘Vio’ u bilo kojoj zemlji u Evropi”, dodao je on.
Kompanija kaže da “Vio” ima “slasan, jedinstven i gladak ukus”, bez vještačkih aroma, konzervansa ili zaslađivača.
Ipak, Vio nije privuko mnogo pozitivnih reakcija na BevNET, veb-sajtu koji ocjenjuje bezalkoholna pića.
Oni su ocijenili da “Vio” sa mangom i breskvom u neku ruku podseća na Lase, popularni indijski napitak baziran na jogurtu, ali da je “ubistveno sladak”, a da je ukus šumećeg limuna u neku ruku razočaranje u odnosu na zazubice koje su kupcima pravljene tokom promocije.
Karla Ogia Luis, iz kompanije za istraživanje tržišta Mintel, rekla je da ne misli da je ovo proizvod koji će dobro proći u Velikoj Britaniji.
“Mi nismo zemlja koja je nešto naviknuta na termički obrađeno mlijeko – ako ga imamo u kući, nalazi se u krednecu u kome je i pribor za hitnu pomoć”, objašnjava Karla.
Ona tvrdi da su gazirani mliječni proizvodi popularni u Aziji, ali da u Velikoj Britaniji će mali broj ljudi da ga kupi jednom ili dva puta iz znatiželje. “Ne mislim da će to postati popularno piće ovdje”, zaključuje ona.
Pokušaj kompanije Britvic da prodaje gazirano mlijeka u Britaniji pre šest godina je doživeo neuspjeh. Koncept se pokazao kao “previše izazovan za potrošače u toj fazi”, saopštila je kompanija nakon toga.