Saobraćaj, odnosno automobili čija prosječna starost u FBiH iznosi 17,5 godina značajno učestvuju u aerozagađenju.
Iako nisu vodeći faktor u ovom smislu, pripada im neslavno treće mjesto nakon industrijskog i zagađenja izazvanog upotrebom individualnih ložišta.
Vozila sa “Crnim” motorom i ekološkom ocjenom 0 zauzimaju čak 22% tržišta automobila na Tuzlanskom kantonu.
Samo 2% zauzimaju vozila sa Euro 6 motorom, dok Euro 5 zauzima 8%.
Automobili sa Euro 4 motorom zauzimaju 19% tržišta, Euro 3 sa 36% dok su preostala vozila Euro 1 i Euro 2.
Mjere poput „zelenog vala“, „kružnog toka“, usmjeravanje kamiona na obilaznice pokazale su se preblagim pred „najezdom“ automobila koje Evropa odlučno odbacuje, šta će biti odgovor naših vlasti na ovaj problem ostaje da se vidi.
Kupim polovan auto s Euro 5 motorom, a drzava me kazni sa dodatnih 180 KM poreza pri registraciji. Oni smatraju manje zagadjenje luksuzom i to oporezuju. Nasa pohlepna i nesposobna vlast nece nista uraditi da ukloni auto otpad s puteva jer ne zele smanjiti prihode od registracije vozila i od prodaje goriva.
objasnio
Kakav odgovor , kojih vlasti , nemojte bit smijesni
registracija za elekticno auto maksimalna tarifa 780KM. debili.
dodatna taksa ima i na LPG