fbpx

Vaš stav: Redovi ispred poslovnice BH Telecoma u Lukavcu

1 min. za čitanje

00c1ec1f-7a47-4e8b-b434-7f680dd733b9

Na naš email stigao je komentar i fotografija koje prikazuju redove čekanja ispred poslovnice BH Telecoma u Lukavcu. Komentar prenisimo u nastavku.

To da se mora stati u red i čekati prilikom svake uplate je svima poznato. Ipak, jedan ovih dana plijeni pažnju jer zbog svog kontinuiteta ima sve što je potrebno da postane sastavni dio imidža grada, a to je red na naplatnom mjestu BH Telekoma.
On svojom dužinom, kontinuitetom i upornošću zaslužuje da postane sastavni dio turističke ponude grada zajedno sa “Bijelim morem”, smrdljivom vodom i zrakom, čoporima pasa lutalica, šahtovima sa improvizovanim poklopcima ili bez njih, dugotrajnim čekanjima voza na rampi kod Petraka i dr.

NEZVANIČNO: U telekomu je detektovan problem i rad se na njegovom rješavanju. U narednom periodu je za očekivati dovođenje “sekjuritija” koji će narod u redu držat pod kontrolom. Čeka se samo da momak izganja poticaj za zapošljavanje i da ga u stranci evidentiraju kao zaposlenog u 100.000 obećanih radnih mjesta. Ostaje da se još riješi ko će kupiti sprej za diskrecionu liniju i da se odluče koje će boje bit. Zeleni ili crveni…

IMAŠ STAV? POŠALJI EMAIL NAREDAKCIJA@SODALIVE.BA I IZNESI SVOJ MIŠLJENJE!

Podijeli ovaj članak
18 komentara
Subscribe
Notify of
18 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments

Ciganluk,pošta zjapi prazna,isti je slučaj i ispred banaka kad je podjela penzija,a stado ko stado samo nek se ne puca

Svi hoce da imaju telefon, internet, tv itd. a nece da odu u postu ili banku i izbjegnu ovo za malu razliku u cijeni. Znaci gleda se ono pola marke ili marka razlike zbog kojeg gubis kilu zivaca i vremena. Ja preko internet bankartsva sve racune placam i ne cekam nigdje vec par godina. Ako vam je skupo dodati jos koju marku za tu uslugu onda brate cekajte i ne zalite se.

ides mi na zivce….i jest skupo dodati koju marku, za tu koju marku kupice se rucak za porodicu…. a sigurno ce nana i djed preko interneta platiti racune… a u posti ili banci se ne mogu zavrsiti poslovi koji se ticu bh telekoma… ali bitno je da se istakne kako si postao internetski, elektronski, robotizovan covjek

Ne raspravljaj se sa njim, izbodi ga … 😀

Koje internet bankarstvo?? Pa to je misaona imenica za većinu,ne znaju ljudi to raditi,to je za apsolutnu većinu korisnika interneta”špansko selo”.
Pišeš nebuloze,nažalost,puno je onih kojima je 1 KM značajna ušteda i vrijedi 1 sat čekanja

Pa skupo je penzioneru budalo…jedan salter za uplatu bh telekoma na opstini lukavac sramota bogami,a tolike pare obrcu..

Vratite nam Damira na šalter u pošti čovjek je sam više odrađivao nego deset ovih žena u narandžastom

Radi damir al u tz u bhtelecomu…

Ha ha jest vas lako zapalit majko mila. Cudo jedno kako je ljude lako izmanipulisat pa se pitamo zasto nam je ovako kako nam je. Nazalost slabo ko ce shvatiti sta je pisac htio reci. Lijep pozdrav i uzdravlje svima.

Najbolje da se lijepo svi kojima smeta sve ovo što čini Lukavac to što jeste, pokupite pa za Tuzlu ili možda selo.

Vol'vam smrad ili čista hava.

Danas sam čekao oko 20 minuta i nisam uspio dočekati da budem u polovini reda.
Okrenuo sam se i izašao.
Smatram da trebaju pod hitno nać još jednog radnika, makar privremeno ako je treći na godišnjem…

hoćemo jedno naplatno mjesto bh telekoma na svakih 100 m!!!

STOP DISKRIMINACIJI LUKAVČANA

Covjek je meni na salteru umjesto full + paketa stavio full (navodno nije racunar odstampao +) i ja sam 3 mjeseca zbog toga ostao bez popusta na moju tv i platio po 15 KM vise racune i da nije bilo Damira u posti nikada ne bih ispravio gresku svaki mjesec ja sam reklamirao racun vise je mene bilo sramota doci damiru na salter…njih troje tamo ko da su na porodajnom odjelenju damiru treba prebaciti sve njihove plate…covjek na svom mjestu, razuman, pametan, kulturan, expert za mobilnu tehniku svaka ti cast Damire…radi necije greske ja sam izgubio 50-60 KM bezveze jos su mi cak trazili i 10 KM da platim sto uzimam nizi paket sto neko ne zna koji je tarifni model od 45 KM…uzas a da ne pricas o stalnim redovima…aparat za kartice nikad ne radi uzme ti racun i onda te salje po novac na automat kod policije ili eurodamjass…

Slazem se o stavu za Damira legenda je i meni je ispravljao greske s tog salteram prebacili se na ful paket a ida lje mi dolazio internet da placam iako smo sve objedinili al eto neko nesto nije odjavio kako treba i hodaj reklamiraj…. Mislola sam novi neznaju josm uce se, al i dan danas je ista situacija na tom salteru. Katastrofa. U pola posla s mojim racunima stane na telefon pricati s nekim ko zenica uz kafu, pa haha pa pihihi pa prepricava po 100 puta jedno te isto a ti stojis i stojisssssss po 10 -15 min. I bas prica kako neki klijent ih napao htjeo tuci ih, rekojh dosta vise nije ni cudo da vas zele tuci ovdje zavrsi vise trac partiju radi… Tako da je bas ekipa nula.. Damiru skidam kapu treba mu dati njihove plate sve..

Pa šta drugo da bošnjaci rade nego da čekaju. I ovako im je sve mrsko. To im je jedina razonoda. Gdje bi se istračalučili, ako ne u redovima za čekanje!

Da je ruzno zaista jeste posebno u ovim toplim danima vidjeti nene i djedove kako stoje na onih +38 i cekaju u redu.Sramota. Ali bitno je da radnice i radnik koji rade u navedenom objektu pojma nemaju o poslu koji obavljaju. Da se bar malo zainteresuju za sve obavjesti koje se izbacuju na portalu Bh Telecoma, a ne kad mu postavis pitanje ili pitas za uslugu pilji u tebe kao da ga pitam o nekom terminu koji nije vezan za oblast koju obavlja. Uzas!

Ne znam zasto je bio problem da aprave vecu poslovnicu, to su trebali sami da procjene prema broju korisnika. Sobzirom da odlicno zaraduju mogli su jos jedno radno mjesto da otvore a ne da slome radnika na salteru a frustriraju svakoga ko dode da plati racun. Identicnu situaciju mozemo vidjeti i u elektroposlovnici..

Haha neznaju da rade svoj posao zato i jesu guzve .ja sam skoro trebao izrezati karticu da mi napravi NANO karticu i mozes misliti ona cupava sto.ustane iz kreveta i nevidi ogledalo ujutro kad pode na poso mi dala formular za vracanje broja.navodno treba to tako i morao sam se sa njom raspravljati 10 min da mi to netreba i da nema potrebe da uzimam taj formular predajem ga i placam ponovo 5 km .gospodo imam broj evo kartice treba mi samo da mi ubacis u masinicu i isjeces mi.nano karticu i tako 10 min dok joj sef nije izasao i rekao da netreba formular vec joj ispred nosa uzeo masinicu i moju karticu ubacio i cap sekunda posla a ja pogubio sa njom zivce .20 minuta i zastoj.red se napravio do hotela.gospodo ako slucajno procitate ovo sledeci radni dan prije nego krenete na posao pogledajte se u ogledalo jer niste cobanica neidete na njivu ispred vas nisu ovce vec narod koji ocekuje strucno.i ljubazno osoblje.BEŠA.