fbpx

Monovolumeni i dalje nisu prošlost: BMW predstavio novi Active Tourer

3 min. za čitanje

Pored benzinskih i dizelskih motora, BMW-ov odgovor na Mercedesovu B-Klasu nudit će se i u kombinaciji s hibridnim pogonom.

Iako SUV-ovi i crossoveri iz godine u godinu u Evropi uzimaju sve veći dio tržišnog kolača (i) u BMW-u misle da vrijeme monovolumena još uvijek nije prošlo, pa su na osnovici Serije 2 predstavili novu (drugu) generaciju modela koji se krije iza naziva Active Tourer.

Veličinom i oblikom hromirane maske hladnjaka BMW-ov odgovor na Mercedesovu B-Klasu „licem“ podsjeća na SUV X7, a kompaktni MPV duži je i širi od prethodnika. Međuosovinsko rastojanje (2.670 mm) nije se mijenjalo. Boljoj aerodinamici pomogle su i ručke za otvaranje vrata koje se „utapaju“ u karoseriju, a kupci će moći da biraju između aluminijskih felgi prečnika od 16 do 19 inča.

U novoj kabini dominira veliki display koji je podijeljen na instrumentnu tablu i multimedijalni sistem, a prednji dio centralnog naslona za ruke „ugostio“ je nekoliko tastera i malu ručicu kojom se upravlja automatskim mjenjačem.

Praktičnosti pomažu uzdužno pomična zadnja sjedišta s naslonima koji se mogu preklapati u omjeru 40/20/40, a zapremina prtljažnog prostora iznosi od 470 do 1.455 litara. Dvozonski klima-uređaj i elektropokretana peta vrata čine dio serijske opreme, a pored LED Matrix svjetala na listi opcione opreme je veliki panoramski stakleni krov i Harman Kardon audio-sistem.

Osnovna benzinska opcija krije se iza oznake 218i, a 1,5-litarski trocilindarski turbobenzinac razvija 136 KS i 230 Nm najvećeg obrtnog momenta. Ista konfiguracija krije se i iza oznake 220i, ali motor u tom slučaju raspolaže sa 170 KS i 280 Nm. S cilindrom više stiže dvolitarski turbobenzinac koji nudi 218 KS i 360 Nm obrtnog momenta, a krije se iza oznake 223i.

Za ljubitelje dizela tu je dvolitarski četverocilindarski motor (218d) koji razvija 150 KS i 360 Nm obrtnog momenta, a prijenos snage na prednju osovinu u slučaju svih motora obavlja se posredstvom 7-stepenog automatskog mjenjača kojem asistiraju dva kvačila.

Prodaja u Evropi počinje u februaru naredne godine, a dva mjeseca nakon toga ponuda će biti proširena s dvije hibridne „plug in“ opcije, a uz elektrifikaciju u ponudi će biti i integralni pogon xDrive.

Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Inline Feedbacks
View all comments