Najiščekivanija igra godine, a po nekima i desetljeća, dostupna je svim igračima diljem svijeta i odmah je srušila rekord za jednu singleplayer igru na Valveovom servisu.
CD Projekt Red je 2012. godine otkrio da rade na cyberpunk RPG-u, a nakon dugog razvoja, nekoliko odgoda i marketinške kampanje u posljednjih desetak dana zbog koje to sigurno već znate, njihova nova ambiciozna igra dostupna je svima. U ponedjeljak je dio kritičara objavio svoje dojmove, jučer su odabrani streameri i YouTuberi dobili raniji pristup igri i podijelili svoje dojmove s gledateljima, da bi noćas u 1 svi ostali dobili priliku zakoračiti u Night City.
Jučer je Cyberpunk 2077 bilo najpopularnija igra na Twitchu i gledalo ju je nešto više od 900 hiljada igrača, a kada je igra postala dostupna, srušila je rekord na Steamu. Prijašnji rekorder za singleplayer igru bio je Fallout 4, kojeg je u istom trenutku na Valveovom servisu igralo 472 hiljade igrača. Novi rekord je više nego udvostručen. Cyberpunk je u prvoj noći premašio brojku od milion igrača za tri hiljade. Trenutno ga igra malo manje od 800 hiljada igrača, a brojka će se sigurno povećati za vikend.
Iako su recenzenti pisali o bugovima i tehničkim problemima, sada kada je igra dostupna vidjet ćemo na koliko njih će igrači naletjeti. Dojmove na Steamu ostavilo je već 16 tisuća igrača, a 71 posto ih je pozitivnih. Oni koji nisu zadovolji uglavnom se žale na performanse i druge probleme s igrom, ali ima i onih koji su razočarani ostatkom koji su vidjeli u uvodu – gameplay, korisničko sučelje, početak priče i mlaka borba. Ipak, radi se o izuzetno opsežnoj igri koju će CD Projekt sigurno dugo popravljati, pa će trebati vremena da se svi dojmovi slegnu.
Cyberpunk 2077 možete igrati na PC-u, PlayStation i Xbox konzolama, s time da imate na umu da će next-gen poboljšanja biti dostupna nekad iduće godine. Internetom kruže informacije da PS4 i Xbox One verzije nisu najsjajnije, pa će se više usrećiti oni koji su uspjeli nabaviti PS5 ili Xbox Series X/S. CD Projekt ima i planove za DLC-ove o kojima još nisu bili spremni pričati, ali vjerujemo da će im prioritet biti ispraviti što veći broj bugova u narednih par sedmica.