Istraživanje Indusfacea pokazuje da se ChatGPT najčešće koristi u oglašavanju, pravnom sektoru te medijima i umjetnosti.
Od lansiranja ChatGPT-a prošlog novembra, upotreba umjetne inteligencije postala je češća, posebno na radnom mjestu. U želji da saznaju više o korištenju popularnog OpenAI chatbota u kompanijama širom Ujedinjenog Kraljevstva, Indusface je anketirao 2.000 radnika u 25 različitih sektora.
Naime, istraživanje otkriva da se ChatGPT najviše koristi u oglašavanju. Konkretnije, čak 39% ispitanih radnika u tom sektoru ga koristi u svom radu; 11% njih koristi AI chatbot više od jednom sedmično ali ima i onih koji tvrde da ga nikada neće koristiti, odnosno njih 5%.
Nadalje, 38% anketiranih pravnih službenika priznaje da koristi ChatGPT na radnom mjestu. Indusface ističe da ova informacija nije nimalo iznenađujuća jer nedavni izvještaji pokazuju da AI preoblikuje pravni sektor poboljšavanjem efikasnosti ugovora kao i automatizacijom određenih dijelova posla.
Treće mjesto po učestalosti korištenja ChatGPT-a zauzima sektor umjetnosti i medija. Podaci pokazuju da 33% anketiranih, koji su zaposleni u tom sektoru, za svoj rad koristi AI chatbot. Njih 13% priznaje da ga koristi barem jednom sedmično.
10 sektora u kojima se ChatGPT najčešće koristi
- Oglašavanje 39%
- Pravni sektor 38%
- Mediji i umjetnost 33%
- Informacione i komunikacione tehnologije 30%
- Izgradnja 30%
- Nekretnine 29%
- Proizvodnja 29%
- Korisnička podrška 29%
- zdravstvo 28%
- Vlada i odbrana 28%
Indusfaceovo istraživanje pokazuje da se ChatGPT najčešće koristi za pisanje izvještaja, prevođenje, istraživanje i slanje e-pošte. Također, ističe se da čak 55% anketiranih radnika kaže da ne vjeruje u saradnju sa kompanijama koje koriste ChatGPT ili neki drugi AI chatbot u svom poslovanju.