fbpx

Dobavljači lošeg goriva prijavljeni sudovima

3 min. za čitanje

Odlukom o kvalitetu tečnih naftnih goriva u BiH definirano je da nadležna entitetska ministarstva dva puta godišnje, za ljetnu i zimsku sezonu, donose pravilnik o utvrđivanju kvaliteta tečnih goriva.

Govoreći o kvalitetu goriva u FBiH, Miro Mehmedbašić, glavni federalni tehnički inspektor, objasnio nam je da je ovogodišnji “ljetni pravilnik” trenutno u fazi izrade. Stoga nam je predočio rezultate ispitivanja uzoraka na osnovu dva posljednja pravilnika – “zimski 2009/2010” i “ljetni 2009”.

Za posljednji urađeni “zimski 2009/10” uzeto je 1.906 uzoraka goriva, od čega je nezadovoljavajućim kvalitetom ocijenjeno njih osam.

U prošlogodišnjem ljetnom pravilniku nezadovoljavajućim kvalitetom ocijenjeno je 11 od 1.929 uzoraka (spisak dobavljača kod kojih su pronađeni nekvaliteni uzorci nalazi se u tabelama).

– Uzimanje uzoraka, laboratorijsko ispitivanje i ocjenu rezultata obavile su certificirane kontrolne kuće “Herkon” iz Mostara i “Inspekt RGH” iz Sarajeva. Prema navedenim dobavljačima pokrenute su prijave za počinjeni prekršaj nadležnim općinskim sudovima, odjeljenjima za prekršaje – kazao nam je Mehmedbašić.

Nekvalitetni uzorci – ljeto 2009

Dobavljač Grad Gorivo

Metalno Zenica            MB 95
Čago Komerc Zenica             MB 98
Derivat Grude               BMB 95
Eling ZL Jajce             BMB 95
Prozor Benz Rama             BMB 95
KG Oil Tomislavgrad     dizel
Circle International Međugorje         dizel
Eling ZL Jajce             dizel
BC Budeš Jajce             dizel
Tomi Benz Posušje         dizel
M Kasumović Travnik         dizel

Nekvalitetni uzorci – zima 2009/2010

Dobavljač Grad Gorivo

Dim Trade Grude             dizel
Protekt Prom Kreševo      dizel
Protekt Prom Kreševo      dizel
BC $ J Kiseljak         olovni super
BC $ J Kiseljak         dizel
Produkt Šeer Žepče          dizel
Grič Novi Travnik         BMB 95
HR Comerc Sanski Most    dizel

(SodaLIVE.ba/Avaz)

Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Inline Feedbacks
View all comments