Za medijsku promociju turizma potpisani ugovori vrijedni oko 35 hiljada KM

3 min. za čitanje

Devet medijskih kuća sa područja Tuzlanskog kantona danas je potpisalo ugovore sa Turističkom zajednicom, a u cilju marketinškog unaprjeđenja promocije turizma. Poznato je da Tuzlanski kanton obiluje bogatom kulturno-historijskom ponudom, ali i prirodnim bogatstvima i ljepotama. Upravo zbog toga je važna medijska promocija turističkih destinacija, kako bi se na najbolji mogući način prikazali svi turistički potencijali našeg kantona.

Ukupna vrijednost ovog projekta je 34.900 KM. Cilj nam je da sve što imamo na TK učinimo dostupnijim i vidljivijim kako našim tako i građanima sa svih drugih područja. Nadamo se da ćemo i na ovaj način TK prezentovati u što boljem svjetlu” – kazao je Hamza Bešić, ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK.

Poznato je da Tuzlanski kanton posjeduje veliki broj starih drvenih džamija, manastira i drugih vjerskih objekata. Upravo nezavisna televizija Jata svoj program promocije turizma posvetila je isključivo vjerskom turizmu.

Smatramo da je vjerski turizam šansa za poboljšanje kvaliteta usluge na TK. Stavili smo akcenat na one vjerske objekte koji imaju dugu tradiciju. Imamo i Djevojačku pećinu u Kladnju, starih džamija, crkvi, manastira i nadamo se da ćemo uraditi atraktivan program koji će doprinijeti razvoju turističke ponude TK” – naglasio je Amir Husarić, predstavnik nezavisne TV Jata.

Osim audio-vizuelne promocije turističkih potencijala našeg kantona, Ministarstvo je najavilo i unaprjeđenje online promocije.

planiramo još 50.000 KM uložiti u online kampanju. Radi se o jednom velikom projektu, a cilj nam je da predstojeću ljetnu sezonu pripremimo na što bolji način” – istakao je resorni ministar.

Iznosi koji su dodijeljeni medijskim kućama nisu isti, jer zavise od aktivnosti koje će mediji provoditi, ali i rezultata koji će postići projektom.

Dati su novci za ono što je kvalitet. Koliko je to dobro moći ćemo vidjeti po završetku projekta. Treba da vidimo i interakciju i poboljšanje broja turista na TK. Po meni će to biti najmjerodavniji pokazatelj kvalitet vaših projekata” – kazala je Merima Aljić, savjetnica u Turističkoj zajednici TK.

Interesantno je da ove godine broj medija koji su aplicirali na projekat nije bio veliki. 99 posto onih koji su aplicirali, dobili su sredstva. Maksimalan iznos bio je 5.000 KM sa vlastitim učešćem od 50 posto u tom projektu.

Podijeli ovaj članak
Napišite komentar