Wizz Air je danas objavio da je, usljed znatno povećanog obima otkazanih letova zbog ograničenja putovanja uvedenih u okviru borbe protiv širenja pandemije COVID-19, automatizovao proces refundiranja za klijente tako što se WIZZ krediti u iznosu od 120 posto originalne cijene karte automatski prebacuje na WIZZ naloge klijenata.
Pored uvođenja automatskog procesa refundiranja, aviokompanija će privremeno onemogućiti online opciju prijema zahtjeva za refundiranje, najkasnije do 14. aprila 2020. godine, kako bi mogla da obradi primljene zahtjeve za otkazivanje čiji broj je u posljednje vrijeme uvećan više od 100 puta. Wizz Air uvjerava svoje cijenjene klijente da će, bez obzira što će možda biti potrebno više vremena nego inače, svi zahtjevi biti obrađeni i klijenti će moći da zatraže povrat novca nakon otkazivanja njihovog leta/letova.
Automatizovan proces povrata novca za putne agencije se razvija kao prioritetan i Wizz Air moli turističke agencije da se obrate info centrima ove aviokompanije.
Putnici koji su rezervacije izvršili preko putnih agencija – uključujući online putne agencije – trebaju stupiti u kontakt sa kompanijom od koje su kupili karte.
“Molimo vas da nas razumijete tokom ove neuobičajene situacije i maksimalno koristite naše samouslužne platforme, kao što je navedeno u e-mailovima, kako bismo smanjili saobraćaj prema već preopterećenim info centrima”, naveli su u saopštenju za javnost.
Iako je trenutna situacija van kontrole Wizz Aira, avioompanija se izvinjava zbog mogućih neprijatnosti izazvanih zabranom i posljedičnim otkazivanjem putovanja i naglašava da su obrada zahtjeva za povrat novca i refundiranje među njenim glavnim prioritetima.
Par puta sam izvisio za let sa ovom niskobudzetnom lakrdijom iako sam imao kupljenu kartu. Jednostavno kazu nema mjesta. I da se zalis nemas kome jer svoje ispostave u Tz nemaju.
Pih