Poznato je da su u Tuzlanskom kantonu najlošiji putevi u državi, a napori koji se ulažu da bi se to stanje promijenilo – malo su ili nikako vidljivi, budući da su obnova, rekonstrukcija i održavanje na višim nivoima i rijetko u nadležnosti kantona. Ministarstvo saobraćaja Tuzlanskog kantona i lokalna vlast uložit će dodatne napore kako bi to stanje bilo promijenjeno i kada je u pitanju magistralni put Tuzla – Doboj, budući da privreda Gračanice, kao i ostalih općina i gradova u ovom dijelu naše zemlje, zbog loših puteva ne može iskoristiti potpuni potencijal.
Predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja, četiri lokalne zajednice, Udruženje poslodavaca i Direkcija cesta Tuzlanskog kantona uputili su još jedan u nizu dopisa Cestama Federacije i Minstarstvu saobraćaja TK da bi pitanje unapređenja cestovne infrastrukture bilo stavljeno na listu prioriteta. Naglasili su da stanovništvo, ali i veliki broj preduzeća i privrednika koji su orjentisani izvozu, trpe zbog loše putne komunikacije.
“Ja se nadam da će odgovorni konačno shvatiti da razvoj privrede ne može ići sa ovakavom putnom infrastrukturom. I moram napomenuti da je Tuzlanski kanton u pogledu putne infrastrukture najnerazvijeniji na području Federacije Bosne i Hercegovine”, kazao je Mujo Hasić, privrednik i vlasnik firme iz Gračanice.
Proširenjem i rekonstrukcijom puta Tuzla – Doboj ovaj dio kantona bi bio deblokiran, a privreda bi dobila mnogo, kažu naši sagovornici. Ne treba zaboraviti ni činjenicu da je Tuzlanski kanton najmnogoljudniji u Federaciji, a samim tim i sa najvećim brojem registrovanih vozila. I tu priči nije kraj. U dionicu ovog puta nije ulagano oko trideset godina, tvrde privrednici, što, naprimjer, Gračanicu, kao jedan od najrazvijenijih privrednih centara, ne rangira na mjesto koje joj pripada.
Hasić podsjeća da su ogromna izdvajanja za akcize, koje idu za Ceste Federacije i Autoceste: “Nažalost, mi do sada nismo imali neke koristi od toga“.
“Da nam je u ovom momentu da završimo ovu saobraćajnicu i da omogućimo, prije svega, privrednicima brži protok – a ko god je izašao tamo, vidio je da je zaista loše stanje“, tvrdi gradonačelnik Gračanice Nusret Helić (SDP).
Rekonstrukcija dijela puta je najavljena krajem aprila, ali sve za sada tapka u mjestu.
“Mislim da su u pitanju vremenske prilike, što možemo razumjeti u jednoj mjeri, ali ono što ne možemo je onih trideset godina. Možemo se strpjeti kratko vrijeme prije nego što krene rekonstrukcija i dobro je što ona ide do semafora, što to nije neka kraća dionica“, ističe ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK Denis Bećirović (DF).
Proširenje dijela puta nije dugoročno rješenje, te je upućen još jedan apel nadležnim da intenziviraju aktivnosti o ovom pitanju. U suprotnom, put na ovoj dionici ni građanima ni privrednicima neće biti garant prosperiteta i života na ovom području.
Preuzeto sa akta.ba
Hocemo metro jbš vise autoputeve. Dosadili su nam.
prvo zemljotres da ga skroz sruši , onda obnova