Prema Osmanagićevim riječima, odluka o tome da jedan mašinovođa upravlja lokomotivom na relaciji Doboj – Sarajevo, što su mašinovođe navele kao razlog za štrajk, donesena je vrlo odgovorno.
“Stručni ljudi procijenili su da uvođenjem jednoposjeda na toj relaciji neće biti ugrožena bezbjednost saobraćaja“, istakao je Osmanagić i dodao da, kao prvi odgovorni, nikada ne bi pristao na nešto što ugrožava bezbjednost saobraćaja.
On je upozorio da Željeznice FBiH, zbog prekida saobraćaja, trpe veliku štetu koja će se danima zbrajati.
“Proizvodnja koksa u Lukavcu dovedena je u pitanje, slična situacija prijeti i `Elektrodistribuciji`, rudnicima mrkog uglja, `Arcelor mitalu`, Fabrici cementa u Kaknju… Luka Ploče je pretrpana robom, a sve je stalo”, rekao je Osmanagić za “Oslobođenje”.
U FBiH od ponedjeljka je obustavljen željeznički saobraćaj zbog štrajka mašinovođa, zbog čega je dan kasnije Vlada FBiH proglasila vanrednu situaciju i naložila upravi Željeznica da preduzme mjere da bi željeznički saobraćaj bio normalizovan.
(SodaLIVE.ba/SRNA)
oce krenut ce ako Premijer Mujezinovic sjedne da upravlja lokomotivom i prevozi ugalj … ili ako otpuste sve ove sad sto rade i nezaposle nove … al valja ljudima objasnit sta, kako i gdje … a to jos kosta … da se ljudi skoluju… nije to tako ….
treba se dogovorit ljepo jer ovdje se radi o privredi koja je ko qurac i sad jos zeljeznice strajkuju i treba da pokopaju i ovo malo sto radi ….
treba da se svi izbore i neka se izbore… al zar se nemoze uzet voz jedan i da se prevozi ugalj dok se ostali nedogovore s upravom pa jebemu majku zar je to mudro slovo ???