fbpx

U svrhu rebrendiranja: Facebook će promijeniti ime

2 min. za čitanje

Facebook sljedeće sedmice planira promijeniti ime kompanije u svrhu rebrendiranja, tvrdi tehnološki blog The Verge.

Mark Zuckerberg navodno će otkriti planove o promjeni imena na godišnjoj konferenciji firme Connect koja će biti upriličena 28. oktobra, ali novo ime bi moglo biti otkriveno i ranije.

Iz kompanije su na ovu vijest poručili da ne žele komentirati glasine ni spekulacije.

Mark Zuckerberg je ovoga ljeta najavio kako njegova kompanija želi u narednih pet godina iz društvene mreže prerasti u kompaniju “metaversa”. Ovaj pojam opisao je kao “virtualni svijet”, koji će se nadograditi na sve što do sada poznajemo pod pojmom virtualne stvarnosti i koji će biti zapravo nova komunikacijska platforma. Drugo pojašnjenje kaže kako je to nova faza u međusobnom povezivanju virtualnih iskustava korištenjem tehnologija virtualne i proširene stvarnosti.

Da misle ozbiljno i predano raditi na ovom projektu i u njega mnogo uložiti, potvrđeno je i ove sedmice, kada je službeno najavljeno da će se metaverse primarno razvijati u Evropskoj uniji. Plan Facebooka je na području EU zaposliti deset hiljada stručnjaka u narednih pet godina. Osim ambicioznih planova za ovaj projekt, Facebook želi ovim potezom poručiti i kako vjeruje u snagu evropske tehnološke industrije i u potencijal evropskih talenata na tom području.

Vijest dolazi u turbulentnim trenucima za kompaniju. Naime, prije nekoliko dana dogodio se veliki pad društvenih mreža Facebook, Instagram i WhatsApp koji je trajao šest sati, zbog kojeg je firma izgubila malo više od tri miliona dolara prihoda od oglašavanja u SAD-u, svom primarnom tržištu.

Također, Facebook je nedavno pristao platiti 14,24 miliona dolara kako bi zaustavio sudski progon američkih vlasti koje ga optužuju da je neka dobro plaćena radna mjesta namijenio stranim državljanima, na štetu američkih građana i stanovnika sa stalnom dozvolom boravka (zelenom kartom). Američko ministarstvo pravosuđa podiglo je tužbu krajem 2020. ocijenivši da je društvena mreža namjerno izgradila sistem zapošljavanja koji sprječava kvalificirane Amerikance da saznaju za neka radna mjesta i da se takmiče, tako što ne prihvaćaju internetske kandidature

Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Inline Feedbacks
View all comments