fbpx
Ad image

Srednjoškolci u biciklističkim aktivnostima

2 min. za čitanje

Biciklistička sekcija koja je formirana prošle godine kao rezultat suradnje Asocijacija „Zelene staze – Green Tour“ Tuzla/Lukavac i JUMS „Ekonomsko-hemijska škola“ Lukavac kroz realizaciju projekta „Ozrenske staze“ pod pokroviteljstvom Amerčke ambasade iz Sarajeva i edukaciju učenika kroz projekat Ministarstva Saobraćaja okupljajući učenike sve tri lukavačke srednje škole u četvrtak 04.10.2012 godine prezentirala je na školskom poligonu montažni biciklistički poligon spretnosti.

Ovaj poligon sa jednostavijim biciklističkim zadacima u narednom periodu će poslužiti za stjecanje i usavršavanje osnovna vožnje bicikla kako u nastavi tjelesnog odgoja i saobraćajne kulture tako i aktivnostima koje u ovom gradu sprovde „Zeleni biciklisti“.

Testiranje poligona je obavljeno istog dana kao jedna od aktivnosti Sportskog dana škole te su na njemu svoje „sportsko umjeće” pored učenika iskazali i profesori škole. Prva značajnija manifestacija na poligonu planirana je za 19.10. u okviru 2. Lukavačke biciklijade u organizaciji Asocijacije a čiji je sponzor „Imel“ d.o.o. Lukavac.

Sekcija lukavačkih biciklista srednjoškolaca pored najavljene biciklijade uzet će učešće u 3. biciklitičkom kampu koji će se održati 13/14 ovog mjeseca na prostoru Tirinovca a u okviru projekta „Ozrenske staze“ uz sudjelovanje partnera u projektu UG „Topeer“ iz Doboja. Za razliku od dosadašnjih kampova koji su imali izrazito kampersko-biciklisitički karakter, ovaj će biti stacioniran u jednom od pansiona na Plaža a bazirat će se na edukaciji učeničke populacije u korištenju suvremenih navigacijskih sistema kao i multietničkoj toleranciji. Istovremeno će markerski tim „Zelenih biciklista“ obaviti snimanje posljednje etape ozrenskog terena (Lukavac, Turija, Orahovica, Seona, Lozna, Zavidovići) poslije čega se prilazi mapiranju, markiranju i štampanju brošura.

 

(SodaLIVE.ba)

Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments