Pa moraju prati kada soda i cementara uhelacise ovo malo grada sto ima!!!
mexes
11 years ago
svaka cast, mada zbog toga ovi sto su na malo visem nivou nemaju vode
Cuclamtiga
11 years ago
Sve pohvale za JPRAD, u zadnje vrijeme postaju sve bolji i bolji…ruku na srce!!!
Mrva
11 years ago
Da nema cimentare i sode, koliko ljudi bi bilo gladno? Zato ne seri sa svojim komentarima “Dzordz”
Dzeko
11 years ago
A finansijer je fabrika sode…..Buhahahahahahahahahahah
huso
11 years ago
ja ovde vidim vozila vatrogasne jedinice a ne komunalna vozila, ovde neko nekog jebe u zdrav mozak
Alkos
11 years ago
Na vozilu (slika broj 4) piše SSL 🙂 Tako da, nisu komunalci prali ulicu. To je valjda na račun fabrike SSL, jer rade na remontu filtera, pa da makar malo se iskupe za vece kolicine cadji.
Balašević
11 years ago
Huso, jeste vozilo vatrogasno , ali u vlasništvu SSL
( Fabrike Sode ) kao što piše na vratima vozila .
Dzordz
11 years ago
“Mrvice” u cementari rade vecinom ljudi iz poljica koji nemaju problema sa prasinom pa zato im je merak trovati grad Lukavac jos sada spaljionica starih guma, koze i slicnih sranja. Soda sve vise uposljava raju iz turske, a nasi gradjani neka GLADUJU, zato zacepi balo jedan!!!
ED RET
11 years ago
Dzordz,nema smisla da se duducima i budalama objasnjava kako nesto funkcionira,misle ljudi ako ih soda truje da je to super,a ogroman je broj turaka koji rade u istoj fabrici i stalno dolaze novi.Mi koji smo studirali tehnicke nauke,u nadi da ce nas prepoznati u nasem gradu,u gradu industrije,grdno smo se ******.Porucujem im da operu Sprecu,ako mogu jer su je zagadili u tolikoj mjeri da kada se izlije,zagadi obradive povrsine i hrana koja se tu uzgaja ima sve odlike VISOKO-KARCENOGENOG SMECA.Dakle zivotinje i ljudi prilikom unosa takve hrane u svoj organizam unose i teske metale te svakojaka otrovna jedinjenja.O zagadjenju vazduha ,necu ni da govorim,ali svima onima koji nisu duduci je poznato da ista fabrika godinama opstruira postavljanje uredjaje za mjerenje kvalitete vazduha u nasem gradu.Lobiraju i kupuju opstinsku administraciju,a ljudi umiru od kancera,vise nego od bilo koje druge bolesti.Svi oni koji misle da lukavacke fabrike uposljavaju radnike,treba da se upitaju koliko je ljudi prije rata radilo u istim…Evo komparacije za lukavacku koksaru Boris Kidrič,koju preimenovase i GIKIL.
1990-ta godina 4850 uposlenih.
2009-ta godina,nesto manje od 1300 uposlenih.
S tim da se proizvodnja koksa povecala za 3 puta za period 2005-2008 godina,u odnosu na 1990.tu godinu.
S obzirom da se uglavnom radi sa istom tehnologijom,moze se zakljuciti mnogo toga…I na kraju treba da se zna da osamdesetih i pocetkom devedesetih plate nisu kasnile ni u jednoj od ove 3 lukavacke firme,radnici su imali placen godisnji odmor.AKO CE DUDUCIMA BITI LAKSE,MORAM DA IM NAPISEM DA U TO VRIJEME NISU BILE VELIKI ZAGADJIVACI JER JE PROIZVODNJA BILA MANJA,A TEHNOLOGIJA UGLAVNOM ISTA.Hvala redakciji na prostoru…
Pa moraju prati kada soda i cementara uhelacise ovo malo grada sto ima!!!
svaka cast, mada zbog toga ovi sto su na malo visem nivou nemaju vode
Sve pohvale za JPRAD, u zadnje vrijeme postaju sve bolji i bolji…ruku na srce!!!
Da nema cimentare i sode, koliko ljudi bi bilo gladno? Zato ne seri sa svojim komentarima “Dzordz”
A finansijer je fabrika sode…..Buhahahahahahahahahahah
ja ovde vidim vozila vatrogasne jedinice a ne komunalna vozila, ovde neko nekog jebe u zdrav mozak
Na vozilu (slika broj 4) piše SSL 🙂 Tako da, nisu komunalci prali ulicu. To je valjda na račun fabrike SSL, jer rade na remontu filtera, pa da makar malo se iskupe za vece kolicine cadji.
Huso, jeste vozilo vatrogasno , ali u vlasništvu SSL
( Fabrike Sode ) kao što piše na vratima vozila .
“Mrvice” u cementari rade vecinom ljudi iz poljica koji nemaju problema sa prasinom pa zato im je merak trovati grad Lukavac jos sada spaljionica starih guma, koze i slicnih sranja. Soda sve vise uposljava raju iz turske, a nasi gradjani neka GLADUJU, zato zacepi balo jedan!!!
Dzordz,nema smisla da se duducima i budalama objasnjava kako nesto funkcionira,misle ljudi ako ih soda truje da je to super,a ogroman je broj turaka koji rade u istoj fabrici i stalno dolaze novi.Mi koji smo studirali tehnicke nauke,u nadi da ce nas prepoznati u nasem gradu,u gradu industrije,grdno smo se ******.Porucujem im da operu Sprecu,ako mogu jer su je zagadili u tolikoj mjeri da kada se izlije,zagadi obradive povrsine i hrana koja se tu uzgaja ima sve odlike VISOKO-KARCENOGENOG SMECA.Dakle zivotinje i ljudi prilikom unosa takve hrane u svoj organizam unose i teske metale te svakojaka otrovna jedinjenja.O zagadjenju vazduha ,necu ni da govorim,ali svima onima koji nisu duduci je poznato da ista fabrika godinama opstruira postavljanje uredjaje za mjerenje kvalitete vazduha u nasem gradu.Lobiraju i kupuju opstinsku administraciju,a ljudi umiru od kancera,vise nego od bilo koje druge bolesti.Svi oni koji misle da lukavacke fabrike uposljavaju radnike,treba da se upitaju koliko je ljudi prije rata radilo u istim…Evo komparacije za lukavacku koksaru Boris Kidrič,koju preimenovase i GIKIL.
1990-ta godina 4850 uposlenih.
2009-ta godina,nesto manje od 1300 uposlenih.
S tim da se proizvodnja koksa povecala za 3 puta za period 2005-2008 godina,u odnosu na 1990.tu godinu.
S obzirom da se uglavnom radi sa istom tehnologijom,moze se zakljuciti mnogo toga…I na kraju treba da se zna da osamdesetih i pocetkom devedesetih plate nisu kasnile ni u jednoj od ove 3 lukavacke firme,radnici su imali placen godisnji odmor.AKO CE DUDUCIMA BITI LAKSE,MORAM DA IM NAPISEM DA U TO VRIJEME NISU BILE VELIKI ZAGADJIVACI JER JE PROIZVODNJA BILA MANJA,A TEHNOLOGIJA UGLAVNOM ISTA.Hvala redakciji na prostoru…